Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 922 ggr
elsaandersson14
3/5/17, 6:36 PM

Installera the sims 4 på två origin konton???

Hejsan! 
För ett bra tag sedan köpte jag The Sims 4 i butik. Allt gick bra, jag installerade spelet via origin och kunde spela utan svårigheter och ladda hem prylar utan krångel - tappade dock intresset för att spela efter några månader av att ha suttit och "nördat" det haha.

Det har gått ett år eller så sedan jag spelade det sist, och jag har skaffat en ny dator (mac, tidigare hade jag PC). I alla fall, nu när jag försöker logga in på origin så står det att mitt konto har "upphört/gått ut", så jag gjorde ett nytt konto och skrev in produktkoden osv. men då står det att koden redan är använd (såklart), den har ju redan skrivits in på mitt förra konto… Så till min fråga, hur ska jag göra. Jag har provat allt möjligt! Jag kan inloggningen, men det står att kontot har upphört. 

Det finns ju en väg man kan gå, genom att trycka på "glömt lösenord", men gör jag det så kommer lösenordet komma till min mammas mejl som hon inte använder och har glömt bort lösenordet till, så allt är liksom en ond cirkel.
Jag känner att det inte är värt att köpa ett nytt spel, för jag kanske tröttnar lika snabbt igen…

Det skulle vara så snällt om någon kunde hjälpa mig fort, tacksam för snabbt svar.

Mvh/ Elsa :)

Annons:
SimsBrooke
3/5/17, 7:42 PM
#1

Jag skulle rekommendera att du hör av dig till EA och frågar om de kan hjälpa dig. 

EAs support på nummer 08 44 68 00 04 (öppet 12-21 måndag-fredag).

De har ju gjort så att man enbart kan installera the sims 4 på ett konto.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: