Annons:
Etikettövrigt
Läst 620 ggr
Kasp
5/19/17, 5:09 PM

Tips på spel

Tips på spel Har förut spelat en hel del men nu var det ett tag sedan. Längtar efter att hitta något roligt spel att spela. Till PC. Mitt xbox360 dog för ett tag sedan men på den gillade jag Viva pinata, My horse and me 2. Fable var ingen jättefavorit men det dög. Annars gillar jag verkligen ratchet och clank till ps2. På datorn spelade jag runescape men det var länge sen och gillar det inte nu. Har också gillat Oblivion, skyrim, The Sims, zoo tycoon och Stardew valley och farming simulator. Till ds gillade jag Rune factory och Harvest moon, Pokémon har jag spelat mycket i perioder. Provade Paladins en kort stund men gillade inte det. Lite bakgrund där, vill nog gärna hitta stora öppna spel man kan spela länge. Är superpank så letar endast efter GRATIS spel, till PC. Hjälp mig alla stora spelfans där ute. Vill komma igång och spela igen.

Annons:
SimsBrooke
5/20/17, 11:56 AM
#1

Jag tror din fråga passar bäst på Datorspel iFokus eftersom denna sida enbart har The sims som fokus! =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Kasp
5/20/17, 8:20 PM
#2

Chansade och la in inlägget här också, tänkte att alla simsfan kanske spelar något annat också? Har spelat väldigt mycket Sims, men har gjort det i perioder och nu var det ett tag sedan. Tänkte att någon kanske spelade något annat och sitter inne på bra förslag. :)

DenLin
5/20/17, 10:44 PM
#3

Minecraft? Inte gratis visserligen..

Upp till toppen
Annons: