25. Övrigt

Tips på namn

2017-06-06 10:09 #0 av: HarrHed

Jag behöver tips på namn till nya simmar.  Kan ni dela mer er av era favoriter? 

Anmäl
2017-06-06 19:41 #1 av: Vilsocka

Jag kör namn-teman i mina familjer. 

För inspiration kommer de senaste namnen: 

• Ronjadottir: Lovis, Lillebror, Alma, Miramis, Sóley, Sindri, Sigri, Illugi, Finnur, Ronja, Embla, Aska, Tokí

• Elvfot: Minya, Cirkus, Juniper, Hob, Dis, Mim, Ramtin, Ibsen, Èldalôte, Mîm, Unni, Uma, Amras, Arwen, Pellegnillot

• Dumbledore: Sirius, Harry, James, Cedric, Rufus, Enid, Rose, Amos, Phineas, Basil, Arabella, Aurora

• Silversocka: Socka, Lancelot, Melonia, Linblå, Rumi, Luva. Love, Rut, Vilbur

• Petit Raffin: Lilou, Akira, Lune, Anaïs, Aubin, Maëlys, Maëlle, Jacques, Lumiére, Loukian, Clovis, Mélisande, Thelio, Sidonie, Isaline, Valentine

• Salazar: Valentina, Eide Diego Juno, Hugo Eide Juno, Noa, Abril, Lucia, Alba, Augustin, Maxx, Tavia Abril, Alba Maxx, Quintus Maxx, Noa Isolda, Rubi Nelia, Ines Filixa, Ilsa Augustina, Huber Maxx, Junot Maxx, Izan Axel

• Swärdslukare: Svala, Björna, Isbjön, Mink, Tiger, Lo, Björn, Drake, Puma, Varg, Falke, Humla, Myra, Val

• af London: London, Stockholm, Aspen, Hollis, Elba, Bronx, Jaipur, Nora, Rio, Harbin Rio

• Shakespeare: Timon, Miranda, Junius, Cleon, Nim, Thidias, Amos, Ofelia, Ferdinand, Imogen, Ariel, Hero, Timandra, Charmion, Lennox, Hamlet, Hermione

• Lurantis: Kingdra, Espeon, Timburr, Skarmory, Lunala, Luxio, Linoone, Litten

• Magnolia: Vinter, Kotte, Scott, Viola, Lin, Rock, Malve, Vida, Lobelia, Vide

• Sherlock: Watson, Oisin, Fionn, Isla, Elijah, Skye, Finley

• Galilei: Galileo, Clea, Darwin, Platon, Winifred, Edison, Newton, Zaffira

• Narnia: Mabel, Aslan, Tumnus, Caspian, Penny, Lilith, Coriakin
Anmäl
2017-06-10 10:53 #2 av: HarrHed

#2 Supertack! :)

Någon annan som har fler tips?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.