06. Presentera dig

Presentationstråd

2017-06-06 10:56 #0 av: HarrHed

Hej! Jag hittar bara dammiga gamla presentationstrådar, så jag startar en ny. 

Namn: 

Ålder: 

Intressen:

Favoritfilm: 

Favoritbok: 

Favoritlåt: 

Favoritcitat:  

Favorit sims-spel: 

Bästa sims-upplevelsen: 

Sämsta sims-upplevelsen: 

Roligaste sims-upplevelsen

Anmäl
2017-06-06 10:57 #1 av: HarrHed

Namn: Johanna

Ålder: 33

Intressen: Läsa, thaiboxning, resa och spela datorspel

Favoritfilm: Koranens blommor

Favoritbok: Rocky 10 år

Favoritlåt: Heartbeats

Favoritcitat:  'We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.' - Wilde

Favorit sims-spel: The Sims 3

Bästa sims-upplevelsen: När jag satt på bussen med "Livin' it up" till Sims 1 i handen. Vilka förväntningar! Partajar

Sämsta sims-upplevelsen: När en av mina första favoritsimmar dog. Det tog många veckor att komma över. 

Roligaste sims-upplevelsen: När jag fick mitt första tvillingpar i Sims 2. Det kom som en rolig överraskning, för jag visste inte ens att man kunde få tvillingar. 

Anmäl
2017-06-08 17:50 #2 av: Charlotte Kittenheart

Namn: Vill bli kallad för Charlotte/Challe här

Ålder: 14

Intressen: Musik, datorspel, läsning, hårfärgning, disneyfilmer

Favoritfilmer: Mulan och Moana

Favoritbok: The lightning thief

Favoritlåt: Whatever it takes av Imagine Dragons

Favoritcitat: "I'm not choosing one of your paths. I'm making my own." - Percy Jackson

Favoritsims: The Sims 2

Bästa sims-uppelevelsen: När jag och mina systrar fick TS2 av våran kusin

Sämsta sims-upplevelsen: När jag provade TS3 när jag var runt 9 och en av mina simmar dog. Fick panik av musiken när liemannen kom och fick grov dödsångest i flera månader efter. Än idag vill jag bara gråta när jag hör musiken.

Roligaste sims-upplevelsen: När jag och min syster satt uppe en hel kväll för något år sen och hade massmord i TS2 (Vi är hemska människor Oskyldig)

Anmäl
2017-06-08 19:55 #3 av: Vilsocka

Namn: Vilme

Ålder: 14

Intressen: film/serier/musik, gymnastik, löpning, hänga med vänner, mat och måla typ.   

Favoritfilmer: ”Nyckeln till frihet” och ”Forrest Gump” kanske.

Favoritbok: Just nu: ”Svenskarna och deras fäder”.

Favoritlåt: ”Mr. Jones – Live at Chelsea studios / 1997” – Counting Crows.

Favoritcitat: "Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.” – Samuel Beckett.

Favoritsims: The Sims 3.

Bästa sims-upplevelsen: Det var nog vyerna i Sims 3. Både i Destination världen och den där staden som liknar Rom, Monte Vista. Wow!

Sämsta sims-upplevelsen: Krascherna i samma spel.

Roligaste sims-upplevelsen: Jobba som läkare. Det är lite svårt, men socialt och kul. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.