Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 1479 ggr
HarrHed
2017-06-06 10:56

Presentationstråd

Hej! Jag hittar bara dammiga gamla presentationstrådar, så jag startar en ny. 

Namn: 

Ålder: 

Ort: 

Intressen:

Favoritfilm: 

Favoritbok: 

Favoritlåt: 

Favoritcitat:  

Favorit sims-spel: 

Bästa sims-upplevelsen: 

Sämsta sims-upplevelsen: 

Roligaste sims-upplevelsen:

Annons:
HarrHed
2017-06-06 10:57
#1

Namn: Johanna

Ålder: 33

Ort: Linköping

Intressen: Läsa, thaiboxning, resa och spela datorspel

Favoritfilm: Koranens blommor

Favoritbok: Rocky 10 år

Favoritlåt: Heartbeats

Favoritcitat:  'We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.' - Wilde

Favorit sims-spel: The Sims 3

Bästa sims-upplevelsen: När jag satt på bussen med "Livin' it up" till Sims 1 i handen. Vilka förväntningar! Partajar

Sämsta sims-upplevelsen: När en av mina första favoritsimmar dog. Det tog många veckor att komma över. 

Roligaste sims-upplevelsen: När jag fick mitt första tvillingpar i Sims 2. Det kom som en rolig överraskning, för jag visste inte ens att man kunde få tvillingar.

[Charlotte Kittenheart]
2017-06-08 17:50
#2

Namn: Vill bli kallad för Charlotte/Challe här

Ålder: 14

Ort: Skellefteå

Intressen: Musik, datorspel, läsning, hårfärgning, disneyfilmer

Favoritfilmer: Mulan och Moana

Favoritbok: The lightning thief

Favoritlåt: Whatever it takes av Imagine Dragons

Favoritcitat: "I'm not choosing one of your paths. I'm making my own." - Percy Jackson

Favoritsims: The Sims 2

Bästa sims-uppelevelsen: När jag och mina systrar fick TS2 av våran kusin

Sämsta sims-upplevelsen: När jag provade TS3 när jag var runt 9 och en av mina simmar dog. Fick panik av musiken när liemannen kom och fick grov dödsångest i flera månader efter. Än idag vill jag bara gråta när jag hör musiken.

Roligaste sims-upplevelsen: När jag och min syster satt uppe en hel kväll för något år sen och hade massmord i TS2 (Vi är hemska människor 😇)

Vilsocka
2017-06-08 19:55
#3

Namn: Vilme

Ålder: 14

Ort: Stockholm

Intressen: film/serier/musik, gymnastik, löpning, hänga med vänner, mat och måla typ.   

Favoritfilmer: ”Nyckeln till frihet” och ”Forrest Gump” kanske.

Favoritbok: Just nu: ”Svenskarna och deras fäder”.

Favoritlåt: ”Mr. Jones – Live at Chelsea studios / 1997” – Counting Crows.

Favoritcitat: "Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.” – Samuel Beckett.

Favoritsims: The Sims 3.

Bästa sims-upplevelsen: Det var nog vyerna i Sims 3. Både i Destination världen och den där staden som liknar Rom, Monte Vista. Wow!

Sämsta sims-upplevelsen: Krascherna i samma spel.

Roligaste sims-upplevelsen: Jobba som läkare. Det är lite svårt, men socialt och kul.

Author7
2018-02-17 23:20
#4

Namn: Anna

Ålder: 29

Ort: Ludvika

Intressen: skriva , läsa , spela datorspel , kolla på tv-serier och simma. 

Favoritfilm: Älskar många filmer. Mina favorit genrer är : Fantasy, Drama och Romantik. 

Favoritbok:  Jag läser väldigt mycket men helst Fantasy , historiska romaner och tonårsdrama. 

Favoritlåt:  Lyssnar på allt möjligt men mest pop och klassiskt. Men absolut inte hårdrock. 

Favoritcitat:  -

Favorit sims-spel: The sims 2 Studentliv och The sims 4 Vampyrer 

Bästa sims-upplevelsen:   Kanske lite udda men jag älskar att få sommarn att bli ovänner med varandra. Jag gick till och med så längt som att jag ordnade skilsmässa  i en familj i the sims 2 för jättelänge sen. 

Sämsta sims-upplevelsen:  Tråkigast är nog att ha grannar i lägenheterna i sims 4 som spelar hög musik hela tiden! 

Roligaste sims-upplevelsen:  Roligast är nog att vara vampyr och attackera andra simmar. Sen är det roligt med djuren också.

Medarbetare för Days of our lives

Kakan87
2018-02-18 13:03
#5

Namn: anna Ålder: 30 Ort: jönköping Intressen: skriva, läsa, spela datorspel, språk, teckna och mycket mer Favoritfilm: Livet från den ljusa sidan Favoritbok: Sagan om ringen Favoritlåt: Shy - Sonata Arctica Favoritcitat: - Favorit sims-spel: sims 4 husdjur Bästa sims-upplevelsen: kommer inte på just nu. Sämsta sims-upplevelsen: Då all sparad data efter timmars av arbete försvann Roligaste sims-upplevelsen: Kommer inte på just nu

Mitchika
2018-02-18 14:11
#6

Namn: Caroline

Ålder: 28

Ort: Bålsta

Intressen: Djur (speciellt hundar och marsvin), skriva, The Sims-spelen, dator/TV-spel (särskilt RPGs), rollspel, Pokémon, anime, musik, skräck (filmer, böcker, musik, serier, allt som innefattar skräck) 

Favoritfilm: Alldeles för många, men några filmer som jag verkligen gillat är Rose Red, Poltergeist, The Shining och Stinsen Brinner… filmen alltså. Samt Back to the future-trilogin. Och Gremlins 1 och 2. Och Chucky-filmerna! Okej, jag stoppar här. 

Favoritbok: Oj, samma problem som med favoritfilm. Jag gillar verkligen Jurtjyrkogården. Sagan om Isfolket älskade jag i tonåren, men det var länge sen jag läste dom nu. Sen har jag massa favorittexter och historier som andra skrivit men som inte publicerats som böcker utan antingen finns att läsa på nätet eller jag har fått läsa hos någon annan. 

Favoritlåt: Bara en? Åh… det finns så många… Umm, okej, jag väljer… Rockapellas version av Zombie Jamboree! 

Favoritcitat:  "Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

Favorit sims-spel: The Sims 3, tveklöst. The Sims 2 kommer på en nära andraplats. 

Bästa sims-upplevelsen: Bara en hela tiden? Jag har fler än vad jag kan minnas! En av dom var när grundaren till min varulvsLegacy i The Sims 3, Lance, blev bokstavligen förföljd av Argus, mannen som sedan blev hans make. Jag har aldrig varit med om något liknande. Argus ringde stup i kvarten för att prata, kom över hela tiden utan att bli inbjuden och överöste Lance med blombuketter. Trots att dom hade två egenskaper som krockade (Lance var Ordentlig, Argus var Opassande). Jag var tvungen att ge mig, dom två hörde ihop. Det förstörde alla mina ursprungsplaner för legacyn, men jag kunde bara inte splittra dom två. 

Sämsta sims-upplevelsen: Krascher, krascher, krascher… åh, nämnde jag krascher också? I alla spel, från The Sims 1 till the Sims 4. Labila skräpspel. Tur att dom är så roligare att det är värt att jobba runt problemen! 

Roligaste sims-upplevelsen: Samma problem som med bästa sims-upplevelsen. Jag har så många. När jag spelade The Sims 1 igen för ett tag sedan med alla expansioner så hade min sim Karl-Ulrik en mycket ilsken liten drake vid namn Hethals. Hethals gillade att sätta eld på saker, antingen när han inte fick som han ville eller när han hade tråkigt.  En dag blev det familjens nyadopterade hund, Cher. Det var hemskt, givetvis, men jag kunde inte sluta skratta. Jag visste inte ens att det var en fara för hunden! Cher låg och sov i blomrabatten, Hethals satte eld på blomrabatten och spelet informerade mig om att Cher hade gått bort. 

Hethals satte även eld på familjens marsvin flera gånger, men varje gång hann alltid Karl-Ulrik eller brandmannen rädda livet på det. Världens mest tursamma lilla marsvin.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: