Annons:
Etikettövrigt
Läst 920 ggr
Lovissimmer
6/18/17, 7:26 PM

Hur många av er spelar fortfarande TS3?

Hej på er, som rubriken lyder så har jag en fråga till er. Hur många av er spelar fortfarande Sims 3? Själv så har jag gått över till Sims 4 men jag saknar fortfarande Sims 3 och alla möjligheter man hade hade där som te.x den öppna världen och djuren som jag saknar så mycket. Och vi får inte glömma de övernaturliga varelserna! Jag undrar också vad ni saknar mest från spelet, kram <3

Annons:
Calcifer
6/18/17, 7:34 PM
#1

Spelar enbart trean, tycker inte fyran alls levt upp till den alls.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Mitchika
6/18/17, 7:45 PM
#2

Jag spelar The Sims 3 hela tiden och fortsätter fortfarande med mina projekt och planer i det, även om jag i skrivande stund är väldigt inne i tvåan. 😃

Bygger världar, skapar karaktärer, bygger hus, spelar Legacys, precis som innan. Jag kör även fyran ibland lite då och då när jag känner för det. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lia
6/18/17, 8:21 PM
#3

Spelar i princip bara 3:an. Det spelet är vad Sims är för mig. 4:an känns mer som någon billig kopia haha. Fast det har mindre buggar, så när jag tröttnar på att sparfilerna förstörs i 3:an så spelar jag 4:an ett tag… tills jag vill spela det riktiga Sims igen 😃

LottaV
6/18/17, 8:53 PM
#4

Jag spelar sims 3 när jag vill ha nosangi men just nu är Simcity 5 det som är mest på tapeten det är mest nostangi för mig då simcity var mitt allra första som jag och en kompis spelade det var simcity2000 som min kompis hade sedan köpte jag simcity4 och vi spelade det hos mig och 2000 hos min kompis

Ett gott skratt förlänger livet

Vrilen
6/18/17, 9:08 PM
#5

Mitt Sims 3 har slutat att funka men annars hade jag bara spelat det.

Lovissimmer
6/19/17, 4:46 PM
#6

#1 #2 #3 #4 #5 kul att jag inte värkar vara den ända som inte riktigt fastnat för 4:an och att det kanske inte skulle vara så dumt och kanske testa att spela 3:an igen. Cx

Annons:
sponny
6/22/17, 6:54 PM
#7

Själv spelar jag bara trean. Det enda som fungerar på min lätt ålderstigna dator. Har dock testat fyran men nej… Inte riktigt min grej. Så skulle datorn totalhaverera så kommer nog trean att installeras igen istället för att jag skaffar fyran.

Bryll
6/26/17, 4:29 PM
#8

Jag spelar 3:an

Bryll
6/26/17, 4:29 PM
#9

Har för lite utrymme på datorn, så kan ej installera 4:an

AilyAdams
6/26/17, 10:36 PM
#10

Jag spelar bara trean. Köpte fyran men lade ner direkt. Jag tyckte att det kändes "plastigt" på något vis.

Det var mycket längesedan jag spelade tvåan… 🙂

 **************************
Heter det De eller Dem?

[Frida Wolfcloud]
6/26/17, 11:33 PM
#11

Jag älskar 3:an, men har tyvärr inte möjlighet att spela det just nu! Min nuvarande dator klarar inte Sims så bra, asså det går att spela Sims 4 med den blåser jättemycket och blir jättevarm… Den klarar inte Sims 3 och grafik blir helt f-ck-d up när jag ens testar

[Frida Wolfcloud]
6/26/17, 11:34 PM
#12

Jag älskar 3:an, men har tyvärr inte möjlighet att spela det just nu! Min nuvarande dator klarar inte Sims så bra, asså det går att spela Sims 4 med den blåser jättemycket och blir jättevarm… Den klarar inte Sims 3 och grafik blir helt f-cked up när jag ens testar

[Frida Wolfcloud]
6/26/17, 11:35 PM
#13

Men vad händer? Jag kan typ inte kommentera

Annons:
[Frida Wolfcloud]
6/26/17, 11:36 PM
#14

Jag älskar 3:an, men har tyvärr inte möjlighet att spela det just nu! Min nuvarande dator klarar inte Sims så bra, asså det går att spela Sims 4 med den blåser jättemycket och blir jättevarm… Den klarar inte Sims 3 och grafik blir helt f-ck-d up när jag ens testar

simskontot
7/10/17, 9:04 PM
#15

Spelar bara 3an 😊

Wad
7/26/17, 10:04 AM
#16

Jag spelar näst intill bara TS3. Jag tycker om att skapa simmar och bygga hus i fyran, men annars tycker jag att Sims 3 är mycket bättre. Jag spelar även mycket Sims 2. :)

SimsBrooke
7/26/17, 11:03 AM
#17

Jag spelar mest fyran, men har spelat TS3 lite då och då =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

GemTwist
7/26/17, 6:40 PM
#18

Jag spelar mest fyran, och med tanke på alla rykten om husdjur till november blir det nog mer igen.

För tillfället spelar jag 3:an för att det finns årstider, tyvärr har jag blivit av med mitt husdjur, kvällsliv? och övernaturligt expansionspack vilket är synd.

Tycker de båda har sina saker som utmärker dem. Saknar vissa saker i 3:an som finns i 4:an och mest årstider och djur i 3.an.

Har även börjat tycka sims 3 kan se lite läskigt ut med simmarna och det tar 10000 år att ge mina simmar kläder för att det laddar så mycket i cas.

Så funderar på att gå över helt till 4:an om husdjur och årstider kommer.

PomacSims
7/27/17, 12:10 PM
#19

Jag spelar både sims 3 och 4 på min youtubekanal! Älskar trean mer thoo. Jag har spelat det sen jag var liten och när fyran kom blev det inte samma magi liksom hahah. Kolla gärna in kanalen om du har lust: https://m.youtube.com/channel/UCTblQKMjaOvShLJmkn-TD8w

Namiko
7/27/17, 2:38 PM
#20

Jag har för tillfället ingen dator som klarar av sims 3, men så fort jag har det kommer jag spela det igen, saknar det så mycket. Just nu spelar jag sims 2. Sims 4 har trots expansioner fortfarande inte lyckats fånga mitt intresse mer än tillfälligt.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Annons:
GemTwist
8/1/17, 1:29 PM
#21

För att vara ärlig så tycker jag TS4 är sjukt mycket bättre. Men TS3 är fortfarande spelbart med laggar och har extremt mycket buggar.

Upp till toppen
Annons: