Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 3576 ggr
Amoz
2017-07-15 12:37

Sims4 förlös en bebis

Spelar sims4 arbetsliv (läkare) och har under en längre tid haft i uppgift "Förlös en bebis" men det kommer aldrig in en gravid sim så hon kan inte bli befodrad?! Kommer även upp "Förlös bebis på operationsbordet" bugg eller finns något att göra?

Annons:
Vilsocka
2017-07-15 13:10
#1

Det är ett känt bugg. Några har lyckats lösa det genom att ändra på åldersinställningarna, uppdatera spelet, avinstallera/installera, låta gravida simmar finnas i städerna, väääääänta mm. 

Jag har haft samma bugg det senaste året.  Jag spelade level 8 inom läkaryrket i flera veckor och fick upp det du pratar om och "Förlös bebis…" flera gånger, men ingen gravid kom in på sjukhuset. Till slut var jag tvungen att fuska. Jag fuskar aldrig annars. 

Fusket:
CTRL + SKIFT + C
**testingcheats on
****careers.promote Doctor
****testingcheats off
**
Klart!

Amoz
2017-07-18 18:25
#2

Jag glömde tacka för hjälpen. Tack! Synd att man ska behöva göra så, fick problem med polis yrket också och hittade tips på att säga upp sig och sedan skaffa jobbet igen. Kunde inte testa om det funkade för läkare också för hon var gammal sen… hoppas det var tillfälligt och att det funkar för min nästa sim :)

Upp till toppen
Annons: