24. Tävlingar

Månadens Utmaning Augusti 2017 "Tonårstrots"

2017-08-01 23:19 #0 av: Mitchika

Juli skippades på grund av att jag hade mycket i verkliga livet som gjorde att jag inte orkade med, men här drar vi igång igen i augusti! Det kan bli uppehåll vissa månader, men jag ska göra mitt bästa för att se till att vi får upp en utmaning i månaden. Skrattar

Den här månadens tema är: "Tonårstrots" 

Som vanligt är temat väldigt öppet och fritt för tolkning, men det jag tänkte mig är väl trotsiga och rebellerande tonåringar! Jag menar, det är klart att tonåringar trotsar, går emot sina föräldrar och trotsar systemet, eller hur? Skrattar

Vad har dina tonåringar gjort för att trotsa, bråka med föräldrarna eller helt enkelt bara släppt loss och levt livet vilt och galet? Bråk med föräldrarna? Vilda fester när vårdnadshavarna inte är hemma? Smyger ut mitt i natten och blir hemkörda av polisen? Vem är den "värsta" tonårssimmen vi har på sajten? Posta på med era bidrag! Skrattar

Skriv gärna en liten text till ditt bidrag och berätta lite om den och simmarna på bilden. Det finns ingen begränsning på antalet ord den här gången, men det är fortfarande ingen skrivtävling. Skrattar

Precis som förra månaden har vi inga begränsningar på antalet bidrag du får posta. Glad

Utmaningen slutar den 31:a augusti och därefter har vi en liten omröstning om vilket bidrag som vinner. Det vinnande bidraget kommer visas på sajtens framsida i form av en vinnande artikel under en period! Det är mestadels äran du vinner, men skulle det önskas så kommer en månads iFokus Insider skänkas till vinnaren också. Blomma

Lycka till och trevligt simmande! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2017-08-03 14:30 #1 av: Williams mamma

Kan det vara sims 4??

Anmäl
2017-08-03 14:31 #2 av: Williams mamma

Dags att börja få bra bilder nu då 

Anmäl
2017-08-03 14:33 #3 av: Mitchika

#1 Alla Sims-spel där tonåringar finns med är godkända! Skrattar

Jag plockar bara demonstrationsbilder från mitt eget bibliotek av screenshots för att illustrera månadens tema, oavsett vilket The Sims-spel det är. Glad

Anmäl
2017-08-03 14:36 #4 av: Williams mamma

#3 Tack fr snabbt svar.Ska fixa fram ngn bild nu då.

Anmäl
2017-08-03 15:02 #5 av: Williams mamma

Här är tvillingsyskona Matt och Matty Juarez, dom har haften väldigt dålig uppväxt deras pappa har suttit i fängelse och gjort slut med deras mamma Kenya.

Här är tvillingarna iallafall. Dom är uppe hela natten och bryter mot utegångsförbud, leker med elden och skriker åt sin mamma.

Oj då!!

Anmäl
2017-08-03 15:05 #6 av: Mitchika

#5 En bild per bidrag. Du får antingen välja en av dom och sedan posta om ditt bidrag eller posta båda bilderna i två separata bidrag för att det ska räknas! Glad

Superfina bilder, för övrigt! SkrattarTummen upp

Anmäl
2017-08-03 15:20 #7 av: Williams mamma

#5 Så tack!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.