Annons:
Etikettövrigt
Läst 1022 ggr
Lovsis
2017-08-10 13:52

Challanges

Hej! Jag undrar om det är någon som kan ge mig lite tips på olika challanges man kan spela i the Sims 4 förutom leagacy challange och 100 baby challange. Skriv gärna hur det går till och reglarna också! :) Tucker det är svårt att hitta regler till challanes som står på svenska och jag kan inte engelska så bra så det skulle verkligen underlätta om någon skriver! <3

Annons:
Kakan87
2017-08-10 18:00
#1

HÄR KOMMER EN GANSKA SVÅR!

Rosebud Challenge - Kan du bli en sim-miljonär? Av: EuphorialQueen 

(Översatt från engelska av mig så det är möjligt att jag skrivit ett fel eller två)

Målet är att tjäna 1000000 i ett hushåll.

SIMMARNA: 1.  Börja med ett helt nytt hushåll utan några färdighetspoäng. 2. Normal livslängd. 3. Inte fler än två, till att börja med. 4. Ålder: Ung vuxen. 

DERAS TOMT: 1. Börja med en tom tomt med bara en brevlåda och möjligtvis en soptunna innan du raderar alla deras pengar. 2. Storlek på tomten är frivilligt.

Pengar till att börja med. Använd fusket "Money 0" för att ta bort alla deras pengar, då du placerat dem på tomten. 

TJÄNA PENGAR: Du kan samla föremål att sälja, fiska, Trådgård eller spela för dricks (Om du får tillräckligt med färdighetspoäng)

JOBB: Tjäna först minst 500 simdaler, innan du skaffar ett jobb. 

FLYTTA IN EN ANNAN SIM: 1. Då måste du ha minst 4 väggar, en dörr och ett fönster.  2. Krävs också en toalett och ett handfat. 3. Kylskåp för snabba måltider. 4. Sovplats för varje sim. 5. Du måste lägga till denna sim genom "Be att flytta in" knappen. 

Lycka till!

Upp till toppen
Annons: