Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1154 ggr
Mitchika
2017-08-28 23:45

Ni som läser om Don Brent...

Nu när Brent har haft chansen att bo både hos mamma och pappa, vem tycker ni är sämst på att ta hand om honom? 😃

Är det mamma Heidi med mormor Sybille som gör det värsta jobbet? Eller är det pappa Dominic som är den mest olämpliga föräldern? Kanske båda? 

För er som inte vet vad jag pratar om så kan ni läsa min experimenttråd om Don Brent Dayton här

Motivera gärna varför ni tycker så, det blir kul för mig att läsa. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2017-08-28 23:46
#1

Personligen tycker jag att alla tre gör ett riktigt uselt jobb med att ta hand om Brent, så min röst faller på det. 🤦‍♂️

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-08-29 10:17
#2

Mamma Heidi är den värsta jag kan förstå varför Violet valde att bo hos pappa Dominic!

Mormor Sybille funkar lika bra som pappa Dominic!

Ett gott skratt förlänger livet

Mitchika
2017-08-30 13:19
#3

Wow, det var fler än jag trodde som läste! 😍

Fascinerande att så många tycker att Heidi och Sybille var sämst. 😃

Jag tycker att Heidi återupprättade sig lite i mina ögon när Don Brent var hemma hos Dominic och hon kom dit och faktiskt tog hand om honom en del. Fast det var ju visserligen hennes fel att Brent svimmade för första och hittills enda gången i sitt korta liv. 

Hmm, jag tror jag kan förstå. Samt att det bara varit Heidi och Sybille som fått hot från socialen också. 

#2 Vet du, jag kan faktiskt förstå Violet lite också. 😃

Men det verkar som om Heidi är extremt mycket mer tagen av skilsmässan än vad Dominic är. Jag har aldrig sett en sim bete sig så som hon gör. Förhoppningsvis kommer hon börja må bättre när jag verkställer planerna jag har härnäst för familjen Dayton. 🙂

Ja, mormor Sybille visade sig vara en riktig klippa. Det är tur för Brent att han har henne. 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vilsocka
2017-09-03 08:31
#4

Heidi, men jag måste tillägga att jag ser hela grejen som en skräckfilmsversion pga likheten med Chucky. 😮

Mitchika
2017-09-03 10:16
#5

#4 Haha, visst är han lik Chucky? 😃😍

En kompis till mig sa samma sak efter att hon såg honom! Han var inte så lik Chucky när jag gjorde honom i CAS eller ja, jag såg inte likheterna då i alla fall. Hade jag vetat det hade jag nog absolut döpt honom till Charles "Chucky" istället. 😃😇

Men ja, jag förstår varför du och flera andra tycker att Heidi är värst. Hon verkar vara mest påverkad av skilsmässan och jag hoppas att hon kommer på fötter igen nu när hon fått en ny vän och lite annat att tänka på!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-09-03 13:40
#6

#4 och #5 jag tror att jag är glad att jag inte har sätt den filmen dock tycker jag att han är rätt lik Chuckie Finster ifrån Rugrats utseendemässigt😃

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
Mitchika
2017-09-03 13:53
#7

#6 Det är inte bara en film, det är en hel hög med filmer och jag har sett alla utom den senaste. 😃😍

Åååh, Rugrats! Det var länge sen! Skrattar
Haha, kanske! Han skulle behöva ett par fina, lila glasögon och en lite ny stil på kläderna, men… ja, han skulle nog lyckas likna honom rätt bra. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DogeLove
2017-09-14 11:38
#8

Heidi

Upp till toppen
Annons: