Annons:
Etikettövrigt
Läst 1061 ggr
Lovissimmer
2017-08-29 14:05

Era familjer

Jag undrar hur era familjer ser ut! :) ni får jätte gärna skriva om de och visa gärna bilder! __________ Min familj består av Mamma Nea spökh, pappa Alexander spökh, storebror Milan spökh, mellanbror Collin spökh och lillasyster Deliah spökh. Jag är just nu på fjärde generationen :) kanske visar nån bild sen när jag spelar :)

Annons:
PennyTrollet
2017-08-29 14:54
#1

Min familj består just nu av mamma Svea Drakfors, de utflyttade barnen Lars, Elma och Cleo, de hemmaboende barnen Adam, Lima, Juno och Nemo.

Gör en 100 baby challenge så familjen ändras hela tiden. Är inne på generation 7.

Mitchika
2017-08-29 15:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Åh, så många familjer att välja mellan! 😃

Jag kan börja med familjen Sharp! Det var min allra första familj i The Sims 4 och jag skapade både Devon Sharp och Grant Sharp på sajtvärdens Originkonto då hon var en av dom utvalda som fick prova på Skapa en Sim-demon och jag fick testa den genom hennes konto. 😃

Devon (till vänster) och Grant (till höger)

I dagsläget är dom båda gifta och har fyra barn! Deras adopterade son Rune och deras biologiska trillingar Ember, Dent och Jolene. Devon och Grant var det första paret som fick en samkönad graviditet i The Sims 4 hos mig tack vare mods. 😃

Jolene, Dent och Ember var dessutom mina första småbarn i spelet! Jag spelade inte på familjen på jättelänge efter att barnen fötts och när småbarnsuppdateringen kom gick jag genast tillbaka till dom för att se trillingarna växa upp. Kär

Jag spelar på familjen Sharp ibland, men dom har en extremt speciell plats i mitt hjärta som min allra första familj och min allra första… massor av saker, ärligt talat. Kär

Dom har ett par trådar om sig här på sajten! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lovissimmer
2017-08-29 16:50
#3

Åhh det är så kul att få se era familjer😻 #1 #2

simskontot
2017-08-30 10:01
#4

Roligt inlägg då jag behöver tips på familjekonstellationer att skapa!

För nuvarande har jag ingen familj som jag spelar på men senast var det en hästuppfödning/stuteri/ridcenter jag skapat och spelat på.

Vilsocka
2017-09-01 22:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Tur att det står familjer, i plural, för jag spelar med 20 familjer. Mest med Silversockorna. De ligger väl på över 15:e generationen eller något och de andra familjerna också. 

Just nu spelar jag med Vilbur Silversocka som precis blivit pensionär och hans son Ludde (jag längtar efter djurliv!🐶) ska fylla tonåring när som helst. Vilbur är recensent och Ludde kommer nog bli läkare eller bloggare eller nått.

[Frida Wolfcloud]
2017-09-04 18:53
#6

#5 varför ser alla dina simmar så speciella ut? (inget hat alltså) de ser typ ut som småbarn haha, jättestora ögon och små munnar typ haha

Annons:
Vilsocka
2017-09-05 14:48
#7

#6 Haha! Jag har gjort mina simmar så sen Sims 2. Jag vet inte varför, men de kanske ser för verkliga ut annars. ;)

Upp till toppen
Annons: