Annons:
Etikettövrigt
Läst 3443 ggr
Diiziz
9/2/17, 6:41 AM

Sims 4 Vampyrer

Jag har funderat på att köpa Vampyrer till Sims 4. Men nu undrar jag om ni tycker att det är värt att köpa det? Jag vill inte slösa pengar i onödan!

//elliot

Annons:
Mitchika
9/2/17, 7:54 AM
#1

Jag tycker personligen att det var värt det och ett av dom bästa gamepacken som kommit till The Sims 4 hittills ihop med Föräldraskap och Äta Ute. 😍

Men jag älskar ju övernaturliga grejer och speciellt figurer som vampyrer och varulvar. Vampyrerna tycker jag är extremt roligt designade med både en "mänsklig" form som dom använder för att smälta in i samhället och så sin "sanna" vampyrform! Båda formerna kan man designa själv och du kan göra båda identiska eller olika. Ska vampyrformen vara vacker och oemotståndligt stilig eller ett monster? 😃

Sedan när din vampyr växer och blir bättre och bättre på att bemästra sina förmågor så bestämmer du själv vilka styrkor och vilka svagheter du vill ge din vampyr. Brinner den upp och dör i solljus? Det går att ordna, inga problem. Ska den vara immun mot solljus istället? Det går att fixa också! 

Din vampyr måste ha svagheter för att kunna låsa upp fler styrkor, men det finns ett gäng olika svagheter att välja mellan (plus styrkor och förmågor, givetvis) och ingen vampyr behöver vara den andra lik! 

Du får även med en massa läckra kläder och möbler som jag personligen älskar att använda. 😍

Den enda nackdel jag kan komma på är väl att när vampyrerna väl finns där så finns dom där i varje sparfil och dyker upp. Det går inte att avaktivera dom. En av mina simmar, som inte skulle ha ett dugg med vampyrer att göra, blev attackerad av en vampyr en natt i sin lägenhet när han låg och sov. 😮

Massa vitlöksföremål håller vampyrerna borta, men det kan vara bra att känna till. Vitlöksföremål kan du skapa med gamepacket Vampyrer. 🙂

Jag gjorde en tråd om min första vampyr, dystra Albert, om du är nyfiken och vill se lite bilder på vampyrer och den nya världen Forgotten Hollow som man får med: 

http://thesims.ifokus.se/discussions/5888cb818e0e746e88000fe0-dystra-alberts-eviga-natt

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
9/2/17, 7:41 PM
#2

Man kan även göra sina vampyrer immuna mot vitlök som jag har gjort med min favorit sims vampyr! Jag rekommenderar starkt att skaffa det jag älskar det as mycket👍

Ett gott skratt förlänger livet

nypisnina
9/4/17, 3:01 AM
#3

Jag tycker med att det är värt det, det är roligt! Nu har jag ett spel där jag inte vill ha med dem att göra så jag låser dörren om min sim på natten, en natt glömde jag och då kom det in en snubbe och bet henne. Jag ignorerar vampyrerna bara när jag spelar som jag gör just nu, och låser 😃

Upp till toppen
Annons: