Annons:
Etikettövrigt
Läst 1504 ggr
simskontot
9/6/17, 12:13 PM

Familjeträd till era simmar?

Hejsan!

Jag gillar att spela på generationer (TS3), och håller i nuläget på med en familj och är på generation 2. Jag undrar om någon av er har tips på hur/vart man kan göra sina egna familjeträd med bilder (bilder - viktigt!), då jag vill kunna se familjeträdet sedan. Jag vet att det finns familjeträd i spelet, men jag vill göra ett eget större som jag kan se hela tiden. Har provat typ Ancectry och de här riktiga släktforskningssidorna fast det är för svårt, samt att bilderna är för små. Att göra mitt eget i Paint funkar i nuläget, men det kommer bli för stort till slut.

Förstår ni hur jag menar? Hoppas någon kan hjälpa mig :).

Bilden visar mitt nuvarande "familjeträd" som inte ens ser ut som ett familjeträd.

Annons:
Namiko
9/6/17, 12:25 PM
#1

Jag använder Plum Tree App. Det är skapat för sims 4 men går utmärkt att använda till tidigare spel också. Jag har använt det mest till sims 2 själv och gillar att man kan fylla i olika typer av relationer, biologiska och adoptivföräldrar samt skriva en biografi till varje sim.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

simskontot
9/6/17, 12:42 PM
#2

#1 Jippie, tack så mycket! Ser helt fantastisk ut! Ska prova direkt :).

simskontot
9/6/17, 12:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hm… Varför kommer där två st av samma sim? En som är dotter och sen en till när jag väljer partner?

simskontot
9/6/17, 12:59 PM
#4

Det var inget, haha jag fixade! Tack för tipset om denna app 😃

SimsBrooke
10/6/17, 9:25 AM
#5

Den här sidan använder jag när jag gör släktträd i The sims. 

Detta är familjen Sims som jag gjorde i The sims 3

https://familyecho.com/?p=YVHJI&c=6y7u9bpmd5&f=466239861339347209

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: