Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 11467 ggr
[Jodine]
11/8/10, 2:15 PM

Relationsproblem

Att skaffa vänner i Sims 3 är ju rätt enkelt, men varje gång jag försöker bli merän vän med någon kommer jag bara till nivån På G, oavsett hur mycket jag flörta osv. Vad är felet liksom? Finns ju inte myket andra val än romantisk och de karaktärsdrag jag har att använda.

Annons:
fckingdead
11/8/10, 6:37 PM
#1

Kan ju vara så att Simmen redan är gift, Då kan du be simmen göra slut med den andra. (=

 

 

Malteråttan (L)

Onslow
11/8/10, 7:18 PM
#2

Jag tror att simmarna måste vara tillsammans, det gör du genom att flirta tills det står att den andra simmen är "väldigt frestad" eller något sådant, och välj romantisk --> föreslå att bli ihop. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Jodine]
11/8/10, 10:33 PM
#3

#1 nej, de är singlar allihopa. Vore de gifta skulle de väl inte vara På G? :o

#2 Ja, det var ju det som var frågan. Jag kommer aldrig längre än På G, och kan alltså inte bli tillsammans med någon, hur ofta/myckt jag än flörtar.

21Guns
11/8/10, 10:52 PM
#4

#3 De kan visst bli på G även om den ena är gift :P

För att "föreslå att bli ihop" ska komma upp så måste man göra massa olika romantiska saker hela tiden, tills det blir extremt oemotståndligt. :P

Hoppas det går bra!

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

[Jodine]
11/9/10, 2:00 PM
#5

#4 men fy f*n vad jobbigt, jag gör ju inget annat än flörtar. Dygnet runt. Sen jag fick spelet i somras O_O Tror jag lever som singel istället, itne ens mitt barns pappa går det att bli ihop med xD Men tack iaf, då vet jag att det inte är någon bugg. Borde ju gå fortare med alla karaktärsdrag jag har, stackars de som INTE har dom isf xD

21Guns
11/9/10, 9:22 PM
#6

#5 Men flörtar du hela tiden kanske inte det går, vet inte om det är det du menar men man måste ju göra olika saker som typ hålla handen och ge en kärleksfull kram och kyssas och blablabla typ 5 gånger med olika saker, då ska det gå och det tar inte så lång tid….

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

Annons:
[Jodine]
11/10/10, 1:47 PM
#7

#6 nej, jag varierar mellan allt som finns, ändå kommer jag ingenstans.

21Guns
11/10/10, 6:23 PM
#8

#7 Okej… :/ Va knasigt… Men så hände med mig en gång också, hm, hoppas det löser sig i alla fall! :)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

[Jodine]
11/10/10, 6:35 PM
#9

Ja, jag tycker det är jävligt konstigt. Kan förstå om det är nt "fel" på den andra, typ oflörtigt eller ensamvarg osv, att det tar lite längre tid, men nu flörtar jag ju inte bara med en, flera av dom är helt kompatibla med mig så det borde inte vara nåt problem tycker jag. Men jag fortsätter flörta å greja, ser om det händer nåt. Annars får jag lägga ner förhållandegrejen helt och leka player istället ;) Är ju skoj det med.

21Guns
11/10/10, 8:18 PM
#10

#9 Haha, ja de är det väl ;)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

fiffeliffe
1/10/15, 2:57 PM
#11

Nu vet jag att denna tråd är nästan 5 år gammal men jag har samma problem, dom blir inte mer än på g. löste de sig för dig?

Cool

Upp till toppen
Annons: