Annons:
Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 8418 ggr
hikaru2008
4/7/11, 6:54 PM

The sims medeltiden Uppdrag bröllop, tjusning

Hej, jag har fastnat på uppdraget bröllop, jag kan inte hitta alternativet tjusning. Hur gör jag?! Snälla någon hjälp mig! Skulle vara evigt tacksam om någon kunde hjälpa mig.

Annons:
rebeka
4/7/11, 8:41 PM
#1

Menar de inte att du ska tjusa den andra simmen? Och få den att bli kär i dig? Tungan ute

Tror då det är så de menar. Jag gjorde då så!

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

hikaru2008
4/7/11, 9:21 PM
#2

Han är kär i mig tror jag, stapeln är ivf fullt och det står att jag är extremt oemotståndligt eller något sådant. Jag kan till och med fria till han. Så det kan inte vara det tycker jag O_o Är riktigt förvirrad.

vix
4/7/11, 9:26 PM
#3

Hur gör man mustachvax åt krabbrövaren?

rebeka
4/8/11, 10:10 PM
#4

#3 Ål, igel och bläck Skrattande

#2 Sånt händer ibland Förvånad Pröva med någon annan typ?!

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Crest
6/22/11, 1:14 PM
#5

Är så för mig med :/ Har till och med haft myspys med dem :P

DrYaoi
10/23/11, 1:39 PM
#6

Den ena har jag kunnat fixa. Den som är trolovad. Man ska göra honom tillräckligt kär tills du kan välja alternativet "Be om att göra slut med ???" eller något i den stilen.

Den andra där emot har jag till och med myspyst med och gift mig. Det händer fortfarande ingenting ><

Annons:
Gregner
2/9/12, 9:05 PM
#7

jag har samma problem, ska tjusa bruden o den där andra snubben, har gjort så att numemr  två (inte bruden) är jätte kär i mig och har gjort slut med honom men ingenting händer, måttligt irritertande, HJÄLP?!

EbbRamzes
6/15/12, 10:49 AM
#8

Man ska kilcka på "fria".  -- funka då för mig ^^

Upp till toppen
Annons: