Annons:
Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 6182 ggr
julialundbeck
2011-05-29 17:03

uppdrag Antikens Hemligheter

Det är uppdraget Antikens Hemligheter, då har man en handelsman och en häxa. Handelsmannen måste skaffa två foreller och en stor limpa fint bröd. Hur får man tag i brödet? Jag fattar inte…

suit up!

Annons:
k1a2
2011-07-30 13:14
#1

Du behöver ha tillgång till en ugn som du köper i inredningsläget. I motsatts till alla andra spisar så är där ingen kittel. När du har ugnen kan du bara trycka på "laga mat" och skrolla ner till limpa så får du fram nödvändiga ingredienser för att baka brödet. ingredienserna kan du köpa i handelsboden, det kan du med forellerna också Glad

IASockertopp
2012-01-19 17:21
#2

Har köpt foreller men det gills inte, måste fiska dom och nu ligger jag efter med uppdraget eftersom hon bara hittat en.
Och brödet, jag har bakat flera olika sorters limpa men inget verkar duga..

/IA

Yohanna Panzarini-Holmlund
#3

Jag behöver hjälp Jag har fångat två foreller vid sjön. men hur ska jag göra limpan? det ända jag kan göra är att baka en råttlimpa.

Skulle va snällt om jag fick hjälp :)

SuperLimm
2017-05-30 19:43
#4

Jag sitter fast på exakt samma ställe. Har provat baka alla sorters bröd, både stora och små och har dom i min katalog men det fungerar inte. Ska man göra på något annat sätt? Har även både köpt och fiskat fiskarna själv utan framgång.

Mvh Linn

Upp till toppen
Annons: