Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 3628 ggr
Ixectrona
7/13/12, 6:52 PM

Eldfrukter i Egypten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har som uppdrag i Egypten nu att hämta några eldfrukter inne i brännande sandens pyramid.

Fine.

Jag hittar inga, så jag kollar på internet. Folk säger "bara plocka från buskarna, de är där", och visar dessa bilder: http://i53.photobucket.com/albums/g59/charmed1406/Screenshot-26.jpg
http://i53.photobucket.com/albums/g59/charmed1406/Screenshot-27.jpg

Men det ser inte alls ut så för mig!
Bilden nedan, så ser undervåningen (där buskarna/frukterna ska vara) ut för mig. Och när jag gått runt hela fick jag ett meddelande att jag klarat hela gravkammaren, alltså sett allt.

Inga buskar, inga frukter, och de där rummen existerar inte.
Det enda jag inte klarat är att få bort den där stenen, men då måste jag först åka till Kina (?).

Har någon klarat det här förut, och kan säga vad som är fel?

Tillägg: När jag tittar på den andra bilden, så är det man ser till vänster, trappan och det, samma som man ser nere i hörnet på min bild.
Men hur kommer man till det där rummet, som är "mitt ute i det svarta"?

Annons:
BunnyWunny
7/13/12, 6:56 PM
#1

om man gör ett uppdrag så får man en nyckel som leder till en dörr och en annan undervåning. Uppdraget är det här långa, det är först att man ska gå in i upptäckargraven. Kanske inte så detaljerad beskrivning men hoppas det hjälpte.

Always <3

Ixectrona
7/13/12, 7:15 PM
#2

Det står i uppdragsinformationen att jag har "fått en nyckel", men det har jag inte alls! Hur ska den se ut, och vad ska man göra med den?

Ixectrona
7/13/12, 7:27 PM
#3

Jag hittar fler och fler med samma problem, och svaret de får är alltid "De finns i buskarna vid trappan, lalalalala" (nej, de sade inte det, jag är bara lite trött på dem nu Flört), och inget mer.

Men NU hittade jag det, när jag ser att det är en till dörr i den första korridoren. Ingen "genomgångs-guiderna" kände för att säga något om det, utan jag fick förutsätta att man skulle komma dit någonstans i resten av gravkammaren.

Jaja - nu hoppas jag att om någon annan kommer hit med samma problem så blir det lättare att förstå nu.

Lampyr
7/12/19, 1:00 PM
#4

Vart hittar manstear till gudarnastemprl i egypten????

Lampyr
7/12/19, 1:01 PM
#5

Vad hittar man små stenar i egypten till gudarnas tempel??

Upp till toppen
Annons: