Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 12161 ggr
Bazoka
8/5/12, 6:10 PM

Häst-Dressyr i sims!

Ja, skrev detta i ett meddelande, men här lockas kanske fler? Gick in på Exchange eller vad det heter, o kollade på husdjur osv. där ser man hästar i dressyr! ( Alltså gör dressyr saker, t.ex ökad trav eller vad det heter, samlad galopp osv. Kan man göra så att hästarna gör så, eller det är ren photoshoping eller så? xD

Emelie

Annons:
ryttarensofia
8/5/12, 6:15 PM
#1

Det är en Pose som man laddar ner, finns massor av såna :D

Kraam från Ryttarensofia!

Bazoka
8/5/12, 6:20 PM
#2

jaså! Vart kan man hitta de? :D <3

Bazoka
8/5/12, 6:36 PM
#3

jag gick in på modthesims.info, och klickade på en nedladdning men kom upp:

No cookies found!

No valid MTS login could be found. Please note that you must be logged into MTS to use this server.

Reasons for this not working are:

  • If you are logged in, then make sure you aren't using any kind of cookie blocker, like Norton Internet Security.
  • Try allowing "modthesims.info" in your security software for cookies.
  • MAKE SURE you have ticked the "Remember Me" option when logging in. If you do not, then you will not be able to download.
Mitchika
8/5/12, 6:38 PM
#4

#3 Du måste vara inloggad på Mod The Sims för att kunna ladda ner därifrån. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

ryttarensofia
8/5/12, 6:40 PM
#5

http://illusion-equestrian.weebly.com/poses.html

Här är några :) Vet dock inte hur man laddar ner det och vet inte om det är riskfritt ! Men alla är fina tycker jag :D

Kraam från Ryttarensofia!

ryttarensofia
8/5/12, 6:42 PM
Annons:
Bazoka
8/5/12, 6:53 PM
#7

#4 Jag är inloggad, men händer samma sak.. :c

#5 & 6: ska ta en titt! :D

Bazoka
8/5/12, 6:55 PM
#8

Ryttarensofia; åh men tack så hemskt mycket! Hur aktiverar jag poserna eller så? :') <3

Bazoka
8/5/12, 7:01 PM
#9

För har sparat filerna, men ska jag öppna de? Och är det något jag måste installera för att aktivera poserna. Eller är det bara att starta om spelet osv.? :)

Bazoka
8/5/12, 7:09 PM
#10

Såg att man skulle ha någon "Pose uppspelare"? Hittade en sådan nedladdningsfil på Modthesims, när jag öppnat filen står det att jag behöver ett filverktyg att öppna PDF-filer elr ngt, men ja.. åh vad det ska vara krågligt! x'D

iidajjackson
8/5/12, 7:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

ni måste ha Pose Player för att ladda ner poser ja, och det hittar ni på modthesims, sen följer det med en anteckning där det står hur man instrallerar den :) kan ju bjuda på en bild som jag har tagit med poseplayer ;)

Bazoka
8/5/12, 7:37 PM
#12

Jättefin!

Men jag kollade på youtube osv. och där visadede exakt hur man gjorde, dom gick in på dokument > Electronic Arts > The sims 3 > Mods. Men jag har inte "Mods" så jag vet inte vad jag ska göra.. :/

Bazoka
8/5/12, 7:57 PM
#13

någon som vet hur jag ska göra om jag inte har "Mods"..? :c

Annons:
ElviraElvan
8/5/12, 8:35 PM
#14

Jag kan inte ladda ner pose player!

// EEFörlägen

ElviraElvan
8/5/12, 8:42 PM
#15

Nu gick det! Ska skriva hur man kan gör när den där cookie kommer upp!

1. Logga ut.

2. Logga in, när du loggar in avmarkerar du kom ihåg mig och sedan kryssar du i den.

3. Börja ladda ner!

Hoppas det funkar för er Glad

// EEFörlägen

Bazoka
8/5/12, 9:03 PM
#16

15: ElviraElvan: Ja, det funkade för mig med. Men nu är det själva installitationen som är lite krånglig.. Har inte "Mods" eller så :/

ElviraElvan
8/5/12, 9:06 PM
#17

Fattar inte heller installationen heller. Vad är Mods?

// EEFörlägen

Bazoka
8/5/12, 9:51 PM
#18

Asså,  i själva installitationen ska man gå in på Mods. Men det har inte jag o.o

iidajjackson
8/6/12, 12:55 PM
#19

Ni måste skapa mappen Mods sen i mappen Mods måste ni skapa en mapp som heter Packages, och i Mods mappen måste ni ha en fil som heter Resource.cfg, sök på google på den så hittar ni den :)

[SallysPigge]
8/6/12, 12:58 PM
#20

#19 Ja eller läs här så finns det länkat till en Mods-mapp :-)

Annons:
Bazoka
8/9/12, 2:57 AM
#21

Har klarat det nu, tack så mycket för hjälpen :'D

Så tråkigt att det bara är poser, inte att de rör sig.. xc

IsabelleJ
8/19/12, 4:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Jag har försökt få detta att fungera i två veckor nu haha, och igår ÄNTLIGEN! Jag blev så glad, det är så kul att ta kort :)

Min shirehäst i spansk skritt!
Sorry att jag drar tillbaka tråden igen, men jag var bara tvungen att skriva ner min glädje! Haha!

Bazoka
8/25/12, 11:33 AM
#23

Haha! :D

Jo jag klarade det med men.. nu har det hänt ngt med mitt sims som nt gör att jag kan spela :S Har Laptop, vilket inte är någon vidare speldata. Men är så mycket jag ska köpa!

Kameraobjektiv, Schleich-hästar osv (a) och sen lägger jag rätt mkt pengar till hästar irl, samt bakar jag väldigt mycket HAHAHAH xD Sen vill jag ju köpa en ordentlig speldata. Det jag inte kan komma fram till är - Vad vill jag egentligen ha mest? Hästarna är en självklarhet, men sen?

[♥LiinaP♥]
4/18/14, 10:30 PM
#24

Kan någon länka mod the  sims vet inte vilken som är rätt?

The Animallovers!!!
10/11/14, 9:59 PM
#25

hur läger man till modet sen?

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

Upp till toppen
Annons: