Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 2567 ggr
LinaLj
2012-12-06 23:51

En smygare

Hejsan Jag har smygit om kring här på sims i fokus ett par månader utan att göra något väsen av mig så nu tyckte jag att det var dags att stiga fram ur buskarna.

Jag har spelat sims sedan den där tiden då de varken åldrades speciellt mycket eller gjorde så mycket annat, det vill säga The sims 1. Sedan har jag följt med i både 2:an och nu 3:an.

Den här sajten har dessutom fått mig starkt beroende av två saker: att ladda ner massor med roliga extra kläder/frisyrer/möbler/annat som gör spelet lite roligare och dessutom har ajg blivit beroende av att läsa alla fantastiska legacy och familjeberättelser. Värre än såpopror :)

Just nu håller jag på att instalera Årstider och när det väl är i gång så kanske jag ger mig på en egen legacy.

Jag hoppas att jag nu har kommit ut ur buskarna och kan delta lite mer i diskutionerna :)

Annons:
[SallysPigge]
2012-12-06 23:59
#1

Åh välkommen ut ur busken säger jag då som är en av medarbetarna här inne. Skrattande

Mitchika
2012-12-07 00:13
#2

Välkommen! :D

Även jag är en så kallad "forumssmygare", även om jag inte är det just här utan på andra Ifokussajter. :)

Ja, jag minns hur det var för ett par år sedan, då jag aldrig i livet skulle ladda ner några prylar till Sims 3 för att jag ville ha det så likt ursprungsspelet som möjligt och inga fuskiga/buggiga föremål som jag hade det i Sims 2.

Och här sitter jag nu, med över 20 mods och så mycket nedladdat eget innehåll att jag gav upp på att hålla reda på antalet för länge sen. Oskyldig

Mycket av det jag har laddat ner är den här sajtens "fel" också. Skrattande

Om du bestämmer dig för att starta en Legacy får du gärna posta den här i ett inlägg och dela med dig av hur det går, om du känner för det. :D Eller länka till en blogg, om du hellre bloggar om det. :)

Det är jättekul att du presenterar dig (jag blir lika glad varje gång jag läser en medlems presentation) och du är varmt välkommen hit. :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Gerbilles
2012-12-07 07:08
#3

Välkommen!! :D

Emmy
2012-12-07 11:13
#4

Varmt välkommen till Sims-fantasternas håla! :)

LinaLj
2012-12-07 16:48
#5

Tack för det varma välkomnandet :)

SimsBrooke
2012-12-07 19:53
#6

Välkommen hit! 

Jag är Sajtvärd för den här sidan. Och jag som så många andra "driver" en legacy blogg" =)

Jag hoppas du ska trivas här =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
[Vattholmazingel]
2013-03-03 03:15
#7

Jag har också smugit om kring här på sims i fokus nu ett kort tag och hoppas på att kanske få lite svar och frågor.
Gillar Både The Sims 1 och Sims 2 mest just 2 just nu.
Känns som vill testa alla Sims 2 expansioner först innan jag spelar 3.
Även vi killar gillar att spela The Sims 2 som jag Hm.

Misarn
2013-03-03 19:14
#8

Jag har också varit en smygare men det är svårt att hålla sig ifrån att delta i olika diskussioner 😛 

Varmt Välkommen och jag hoppas du kommer trivas 😜

Upp till toppen
Annons: