Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3856 ggr
skonulf
2013-03-15 21:54

Återkommande ljud

Jag vet inte varför men jag har börjat få ett återkommande ljud i mitt spel (Sims 3), typ ett sånt ljud där en sim har lyckats med nått eller att man nyss fått ett nytt barn i familjen.. Det återkommer hela tiden och försvinner bara ifall jag gör ljudeffekterna tysta.

Problemet är då att jag väldigt gärna gillar de vanliga ljudeffekterna och undrar om någon vet hur jag ska göra?

Har startat om datorn och spelet! Vill inte installera om för spelar i en väldigt rolig familj

Annons:
Froida
2013-03-16 08:51
#1

Det har hänt mig något liknande bara det att min telefon fortsatte att ringa och ringa hela tiden! Jag startade om spelet, som du gjorde, och efter några sims-timmar så slutade det. Tror du får helt enkelt vänta och hoppas på att det slutar :)

Mitchika
2013-03-16 12:20
#2

Jag har inte upplevt det här problemet själv, men jag skulle rekommendera att du försöker få igång en händelse som ger samma ljudeffekt som den som upprepas. 

Om det är så att en ljudeffekt fastnat i en loop så kanske loopen bryts när spelet startar ljudeffekten igen självmant?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Chokladmousse]
2013-03-16 16:18
#3

#2 Det gör det. Min lillasyster hade samma problem som trådskaparen. Hennes simmar hade myspyst och plinget spelades om och om igen, då myspyste de igen och plinget försvann.

skonulf
2013-03-17 15:28
#4

#2 Tack! Det funkade :) Problemet löst

Mitchika
2013-03-17 15:31
#5

#4 Toppen! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Panthola
2015-07-29 20:07
#6

Jag har samma problem just nu, dock kan jag inte komma på vilket ljud det är, eller alltså vilken händelse som utlöser ljudet.. :S

Annons:
Upp till toppen
Annons: