Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1817 ggr
Mitchika
4/16/13, 2:14 PM

Nu drar andra delen igång!

Andra delen av The Sims iFokus' Stora Legacytävling är nu igång och deltagare till den här rundan går att nominera! 😃

Klicka här för att komma till nomineringstråden! 

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Bara Anna
4/16/13, 8:17 PM
#1

Insett att jag läste alldeles för få Legacies. Men det här ger mig en defenetiv morot att göra så!

Och *bump* givetvis! 😊

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Mitchika
4/16/13, 8:38 PM
#2

#1 Underbart, vad kul! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
4/19/13, 6:35 PM
#3

Puttar upp nu till helgen, även som påminnelse för mig själv! 

Dags att nominera deltagare. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
4/20/13, 9:47 PM
#4

Nej, nu får ni ta och nominera lite Legacys! 😃

Det ska jag ta itu med imorgon efter spårkursen! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
4/20/13, 9:56 PM
#5

Ja, herregud vad slöa ni är. 😉

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
4/20/13, 9:56 PM
#6

Det finns hinkvis med bra legacys på sajten. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Namiko
4/22/13, 5:46 AM
#7

Jag blir nog lite sen med mina nomineringar igen. Väntar på att få se hur några legacys utvecklas den närmaste tiden innan jag bestämmer mig.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Bara Anna
4/22/13, 6:57 AM
#8

Skulle det inte gå att senare elägga nominerings-stopp med ett par veckor? Deltävlingens ämne är ganska stort och djupt och det har kommit så många nya legacies som visar stor potential, men som inte egentligen inte har haft en chans att visa sin essens då bara 1 eller två kapitel kommit ut…

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Mitchika
4/22/13, 7:35 AM
#9

#8 Jag är öppen för tanken då jag känner potential från flera nya Legacys, men jag är kluven på samma gång. Att utöka tiden är ingen garanti att Legacyskrivarna kommer jobba på som sjutton och få ut dom kapitel som krävs under extratiden för att kunna döma efter kategorierna. 🤔

Vi har en del Legacys på sajten som är ett par år gamla och har kommit en bra bit på vägen, så det är inte så att vi har brist på Legacys som platsar i alla kategorierna. För att verkligen vara rättvis mot alla nya Legacys och ge dom en ärlig chans så skulle dom behöva komma upp i runt generation 3 eller 4. Om dom ska kunna konkurrera med dom äldre Legacys som finns och som har kommit längre med otroligt mycket innehåll, menar jag. 🤔

Sen skulle jag verkligen avsky om det blev så att en förlängd tid på två veckor skulle göra så att alla/många nya Legacyskrivare stressar och skyndar fram sina kapitel i ett försök att bli nominerade, vilket kan riskera i sänkt kvalité på kapitel och historia. (För att inte tala om eventuell stress och prestationsångest)

Jag kan bara utgå från mig själv, men om jag låter bli alla andra fritidssysslor och hobbies under en dag och bara tar hand om mina och djurens behov så lyckas jag ändå bara få ut ett kapitel av Legacy Barlow på den tiden. Det inkluderar spelande, fotande och skrivande. Projekt Varg kan få ut två kapitel på den tiden, om jag inte minns fel, men vargarna är lättare att fota och posera samt att deras kapitel är kortare. Då måste jag dessutom ha saker och ting planerat, samt motivation och inspiration. 🤦‍♂️

Men jag ska prata lite med sajtvärden och höra vad hon säger om saken. Om det är många fler som vill ha det förlängt så får vi nog lov att lyssna på majoriteten. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
4/22/13, 11:38 AM
#10

Jag tycker nog inte att vi ska förlänga tiden, det blir lätt stressigt då. Det kan ju komma fler tävlingar senare. Vem vet, kanske det hinner hända något jättedramatiskt/romantiskt/komiskt/tragiskt/unikt på den tiden som finns. 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
4/22/13, 12:40 PM
#11

#10 Om ingenting drastiskt händer så tänkte jag försöka hålla den här tävlingen nästa år igen. Därav att det står årtal på vinnarartikeln för Del 1. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Bara Anna
4/22/13, 1:55 PM
#12

När nu moderator varit gullig och fixat läslusta så tar jag bort förslaget om senareläggning av datum. Nu finns det gott om legacies att grotta ner dug i :-)

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

SimsBrooke
4/22/13, 2:08 PM
#13

På svar om senare lägg stopp så säger jag Nej till detta. 

Som Mitchika säger så kan man inte stressa fram kapitel då det är risk för att hela storyn faller och blir platt. Nu när vi satt ett datum för denna omgång så får det bli det datumet som redan är satt. Nu är det väl lite risk att jag blir den onda "häxan" eller vad man ska kalla det. Men vi sätter ett datum för en anledning. Så alla får helt enkelt nöja sig med den tid som är kvar och gå efter detta.

Att en senare läggning av röstningens stopp ska ha en bra anledning till att den ska skjutas på.  

Denna omgång av tävling har ju liksom 3 delar som vi ska ta oss igenom och att senarelägga stoppet blir inte bättre så att folk ska kunna skriva ut sina kapitel.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Mitchika
4/22/13, 8:25 PM
#14

#12 Härligt! 🙂

Ja, vi har fullt med Legacys på sajten! Det var ett av skälen till att jag drog igång med den här tävlingen från början. För att få lite mer fokus och ljus på dom och våra favoriter. Glad

Vem vet? Om en nedlagd eller avslutad Legacy får lite ljus på sig och man visar uppskattning för det så kanske författaren blir motiverad och inspirerad till att börja med en ny. Glad

#13 Bra, då har vi klargjort den punkten. Glad

Men det verkar inte vara av något intresse längre, efter att jag postade en lista över sajtens större/längre Legacys från föregående år. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
4/22/13, 8:42 PM
#15

#14 Nä jag har sett det =) Jag skrev det där eftersom jag hade sett att du skulle prata med mig.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
4/28/13, 8:53 AM
#16

Puttar.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
4/28/13, 2:04 PM
#17

Inte många dagar kvar nu.. Gå in och nominera =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: