Annons:
Etikettfusk
Läst 23318 ggr
Aloneforever
4/18/13, 5:09 PM

Gravida tonåringar mod?

Jag undrar om någon skulle kunna länka var man kan ladda ner så tonåringar kan bli gravida? Har letat, men hittar inte..

Annons:
Hallonsmurfen
4/18/13, 5:21 PM
#1

Man får inte länka till mods, men om du söker på NRaas Woohooer hittar du det nog. 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

Aloneforever
4/18/13, 5:24 PM
#2

#1 Skicka länk i meddelande till mig? :)

Dreamweawer
4/18/13, 5:38 PM
#3

Måste man ha en mod för att tonåringar ska bli gravida?

VilmaKristina
4/18/13, 5:46 PM
#4

#2

Det är emot reglerna att länka mods, tror faktiskt det gäller PM också.

#3

Nej, jag har fått en tonåring gravid MEN det går inte egentligen. Alltså när hon skulle föda hända inget förutom att man ej längre kontrollerade henne.

Jag hade Woohoeer men småbarn fick ett extra ansikte av det så raderade det nyligen.

Men modet gör så tonåringar kan få barn, ha myspys och dom kan vara ihop med ungdomar+ om man ändrar lite inställningar.

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Dreamweawer
4/18/13, 6:06 PM
#5

#4 Okej tack!:)

Mitchika
4/18/13, 6:24 PM
#6

#3 Man måste ha en mod för att tonåringar ska kunna myspysa över huvud taget, har jag för mig. 🙂

#4 PM är utanför sajten så det kan vi inte bestämma över. Där får man länka hur mycket man vill. 🙂

Mods måste uppdateras manuellt hela tiden för att fungera med nya patcher och expansioner. Gamla versioner av moden kan verkligen ställa till det i spelet. 

Woohooer krånglar inte i mitt spel, utan gör sitt jobb som det ska. Det kan även se till så att simmar av samma kön (man och man samt kvinna och kvinna) kan få biologiska barn ihop. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Aloneforever
4/18/13, 7:54 PM
#7

#6 Jag såg att simmar av samma kön kunde få barn, mina två kvinnor har fått en pojke och en flicka tillsammans. :)

Mitchika
4/18/13, 8:20 PM
#8

#7 Åh, vad underbart! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

xtezz
5/17/13, 7:46 AM
#9

Det man kan göra för att tonåringarna ska få barn är att ha två ungdomar, precis innan de ska 'försöka skaffa barn', alltså när de ligger i sängen och ska precis hoppa in under täcker pausar man och skriver in fusket Testingcheatsenabled true, håller i shift-knappen och trycker på tjejen och ändra i cas (eller vad det nu står) och där ändrar man bara till tonåring. Om man vill kan man ändra killen också om man vill ha två unga föräldrar..

Dock har jag hört att om man använder kläder som bara finns till vuxna som man inte kan bli gravid i kan tonåringen bli osynlig.

Min blev inte osynlig men hon fick ingen mage, men hon va gravid.
Min sim frös fast och gick inte att styra…inte ens resetsim funkade så det var bara att stänga av..

Men har sett andra som fått det att funka

[Ebidda98]
6/28/13, 4:48 PM
#10

Får man vara lite efter och fråga vad en mod är? :)

Upp till toppen
Annons: