Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1480 ggr
Mitchika
2013-04-22 21:15

Idag för ett år sedan...

… fick jag ett privatmeddelande från den då nya sajtvärden på The Sims iFokus, vår egen SimsBrooke! I meddelandet så fanns en förfrågan om jag hade lust att bli Medarbetare här på sajten, vilket jag genast accepterade med stor glädje och entusiasm. Senare samma dag började jag som Medarbetare! 😃

Jag kan inte fatta att det bara har gått ett år. Det känns som om jag varit här och "härskat runt" i evigheter… 😇

Saker och ting har förändrats rejält sen jag först blev en aktivare medlem i början av 2012 och sedan blev Medarbetare i april samma år. Tacksamt nog så är det i stort sett bara till det bättre. 🙂

Flera aktiva medlemmar är här på sajten, spännande och kreativa Legacys skapas och publiceras, trevliga diskussioner uppstår om inte bara Sims utan om allt mellan himmel och jord och det är sällan till aldrig något bråk eller osämja. Glad

Jag har lärt känna massa härliga, roliga, spännande och speciella personer och fått en hel del nya kompisar och vänner. Det har varit ett underbart år med mycket skapande, kunskap och allt från roliga, lärorika erfarenheter till fullständig randomness. Skrattar

Det är inte ett jobb utan en glädje att komma in hit varje dag och se vad ni alla hittar på, skapar och har för idéer och tankar kring allt från husbygge till nedladdningsbart innehåll och utseende på simmar och djur. Glad

Jag hoppas att kommande tid och år blir lika roligt och händelserikt som det första har varit! Det är en ära och en stor glädje för mig att vara Medarbetare på en så fantastisk sajt och jag hoppas att jag får nöjet att fortsätta vara det under en lång tid framöver. Glad

VIDEON DEN HÄR DAGEN TILL ÄRA ÄR NU KLAR!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DEN I EN SEPARAT TRÅD! 

Ett år som Medarbetare på en härlig sajt med fantastiska
medlemmar! 🌺

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Emelice1206
2013-04-22 21:18
#1

Av alla iFokus-sajter jag kikat in på, så är nog The Sims en väldigt lugn sajt, alla behandlar varandra som vänner och ja. Älskar den här sajten!

SimsBrooke
2013-04-22 21:23
#2

Grattis Mitchika, och ett stort tack till dig för att du accepterade mitt erbjudande. Utan dig hade jag troligtvis slitit av mig håret då jag har kunnat gått till både dig och SallysPigge och pratat ut om olika saker. Inte bara om iFokus utan om andra saker också :D 

Massvis med kramar till dig :D 🌺

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
2013-04-22 21:37
#3

#1 Ja, stämningen härinne är väldigt trevlig, trivsam och lugn med tanke på hur aktiv sajten är och hur många vi är här. 🙂

#2 Tack så mycket, Sandra! 🤗

Jag är jätteglad över att jag gjorde det och jag har inte ångrat mig en sekund. 🙂

Hade jag inte sagt ja så hade jag aldrig lärt känna dig och så många andra, så allt jobb som kommer med att vara Medarbetare har varit värt det tio gånger om! 🌺Kramas

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

pistenbully
2013-04-22 21:52
#4

Grattis! Det har varit roligt att haft dig här och jag hoppas att du blir kvar länge till. Trevlig sajt, kan inte göra annat än att hålla med #1. The sims sajten har skänkt mig mycket spelglädje, inspireration, tips och råd. :-D

Mitchika
2013-04-22 21:59
#5

#4 Tack så mycket! 🤗

Vad härligt att höra! Jag får det mesta av min inspiration och spelglädje härifrån också. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

kodex
2013-04-22 22:32
#6

Tycker du har gjort ett jättebra jobb! Inte minst med att sprida god stämning och vara trevlig och glad mot allt och alla!

Annons:
Mitchika
2013-04-22 23:40
#7

#6 Wow, tack så mycket! 😊🤗

Jag gör så gott jag kan i alla fall. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
2013-04-23 06:58
#8

Åh, gud. 😮 Bara ett år? Det känns som mycket längre, trots att jag inte ens varit medlem i ett år. XD

Det är i alla fall en himla tur att du är Medarbetare, du gör ett fantastiskt jobb, och det samma gäller dig Simsbrooke.

Det är alltid trevligt att vara här inne. 🙂

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2013-04-23 07:30
#9

#8 Jag håller med, det känns inte som ett år för mig heller. 🙂

Tack! 😃🤗

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
2013-04-23 09:49
#10

#8 Åh tack =) Det betyder jättemycket att ni medlemmar ger oss bekräftelse och det är bra att vi får höra det lite då och då.

Själv har jag varit Sajtvärd i ett år och snart tre månader :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Gerbilles
2013-04-23 16:15
#11

Grattis! 🥳🙂

Dina olika simsprojekt är riktigt spännande och sajten skulle antagligen bli mycket tråkigare om du inte var här. 🙂

Och alla ni i admin är riktigt bra på att "härska runt" här på TSiF eftersom det är en riktigt trevlig sajt. En del sajter på iFokus är det mycket stök och bråk men har nog aldrig sätt det här! 👍😃

✨✨ Massa stjärnor till er! ✨✨

SimsBrooke
2013-04-23 16:17
#12

#11 Lite tjafs har vi haft här sen vi tog över. Dock tror jag lite att vårt varningssystem ger sitt till också =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Gerbilles
2013-04-23 16:23
#13

#12 Ja, lite tjafs har det ju varit, men inte speciellt mycket om man jämför med en del andra sajter! :D

Annons:
Mitchika
2013-04-23 16:32
#14

#11 Tack så mycket! 😃🤗

Jag tror vi har haft mycket tur också med bra, snälla och hjälpsamma medlemmar och sluppit folk som varit ute efter att bråka och/eller provocera. 🙂

#12 Lite tjafs är oundvikligt här i världen. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Linnsan91
2013-04-23 23:18
#15

Vad trevligt att läsa ditt inlägg! =)

Mitchika
2013-04-23 23:29
#16

#15 Tycker du? Tack! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Linnsan91
2013-04-24 00:50
#17

Absolut! Härligt att se att ni sajtvärdar är så engagerade och verkligen trivs med att spendera tid här på forumet!

myismyname
2013-04-24 10:27
#18

Har det redan gått ett år?! 😮 Hoppsan! Jag tycker att det var alldeles nyss som vi snodde åt oss sajten, så att säga!

Grattis! 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

SimsBrooke
2013-04-24 12:29
#19

#18 För dig, mig själv och Sallyspigge så hade det gått ett år 27 Januari =) Så lite mer än ett år =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
2013-04-24 13:44
#20

#17 Aww…! 😃😊

#18 Japp, det har gått så pass lång tid! Längre tid för dig och SimsBrooke, då jag blev inbjuden senare, men det är lång tid ändå! 😃

🤗

#19 Ja, det var redan då det! 🙂

Den perioden då min dator dog och jag var datorlös i nästan två månader… 🤦‍♂️

Hemskt minne…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
SimsBrooke
2013-04-24 15:36
#21

#20 Ja just det. Det hade du ju.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
2013-04-25 04:25
#22

VIDEON DEN HÄR DAGEN TILL ÄRA ÄR NU KLAR!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DEN I EN SEPARAT TRÅD! 

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: