Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 1616 ggr
[Zofiaz]
5/6/13, 4:44 PM

En sen presentation

Hej alla simsare!

Här kommer en kort presentation om mig om än kanske lite sen då jag "redan" hunnit skriva lite inlägg här på I fokus.

Under Zofiaz döljer det sig en tjej som heter Sofia och bor i Malmö. På min fritid rider jag mycket och har gjort de senaste tio åren, såklart är det även mycket simsande. Min sims historia började när sims 2 kom ut, blev som galen i det hela och köpte på mig en massa spel, sedan kom trean ut och jag blev då lika fäst i det och köpte massa expansionspaket till det med så här hemma sitter man och spelar sims med en himla massa spel i hyllan. Jag sysslar mycket med poseplayern i sims och tar foto för lite privat bruk, laddar även ner mycket från olika sajter så det blir lite variation i simmarnas utseende. Roligaste jag vet i sims är nog att träna dressyr med hästarna mina, och Monte Vista tycker jag är helt fantastiskt att bo i!

Det var lite kort om mig och mitt sims-spelande. :)

Annons:
SimsBrooke
5/6/13, 5:04 PM
#1

Välkommen hit! Jag hoppas du ska trivas här =) Är det något du undrar över som rör sidan eller nått så är det bara och höra av sig =) 

Jag är Sajtvärd på sidan :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
5/6/13, 5:07 PM
#2

Varmt välkommen hit! 😃

Det är aldrig för sent att presentera sig. Jag är också väldigt förtjust i Monte Vista, det är en underbar Sims 3-värld. Det var i den världen som jag gjorde min senaste Sims 3-musikvideo, just för att den har så vacker miljö. 🙂

Jag hoppas du kommer trivas här! Skrattar

Har du frågor om något så är det bara att kontakta någon av oss i ledningen! (Jag och myismyname är Medarbetare och SimsBrooke är vår Sajtvärd!) Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

myismyname
5/6/13, 5:24 PM
#3

Som föregående skribent redan sagt; varmt välkommen! 😃 Alltid kul med nya medlemmar! 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Bara Anna
5/6/13, 7:08 PM
#4

Varmt välkommen! Du verkar redan trivas så det behövs väl inte sägas! ;-)

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Upp till toppen
Annons: