Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 2457 ggr
nathaliejill
2013-06-03 22:13

Om mig!

Hej! Någon hade önskat att jag skulle presentera mig så då gör jagväl det! Jag är en tjej på 11 vintrar, jag fick som ni kanske vet spelet för bara en vecka sen. Min familj består av mig, mina föräldrar och mina djur. Och jag måste ju bara berätta, se inte det här som att jag skryter men min syssling är en kändis nämligen Kalle från idol!XD jag fick reda på det samma kväll som finalen när han kom 2:a i idol, har egentligen aldrig träffat honom men nu måste väl ändå hålla med om att det är rätt coolt! Jaja men nog om honom, jag måste ju fråga en sak angående spelet. Jag kan inte få föl med mina hästar hur gör man dom är knappt inteserade av varann så snälla säg hur gör man?

Annons:
Mitchika
2013-06-03 22:20
#1

Hej och välkommen till sajten! 🙂

Jag är Mitchika och en av medarbetarna på sajten. Vad kul att du presenterade dig. 😃

För att dina hästar ska kunna få föl måste du se till att det är både en hingst och ett sto. Låt dom umgås mycket med varandra så att dom blir vänner och börjar tycka om varandra. Glad

Sedan krävs det att du har en box på tomten som båda hästarna kan gå in i. När du har markerat så att du styr en av hästarna, klicka då på boxen och klicka sedan på alternativet "Försök skaffa föl". Glad

Båda hästarna kommer då försöka gå in i boxen. Ibland avbryter dom och vill inte gå in i boxen, men då är det bara att klicka igen och få dom att gå in. När hästarna är inne i boxen så ska man lyssna efter en liten melodi, som talar om att stoet väntar föl. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

nathaliejill
2013-06-04 10:01
#2

Hur bygger man en box då? vet inte det heller.

nathaliejill
2013-06-04 15:21
#3

Hallå

Dvärgvädur
2013-06-04 15:31
#4

#2 Köp en box

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Mitchika
2013-06-04 15:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#3 Ge folk lite tid att svara. Alla sitter inte vid datorn dygnet runt och är beredda att svara på frågor. 🙂

Du hittar boxar om du går till Köpläget i spelet. När du är i köpläget, klicka på "Sortera efter funktion" och gå ner till symbolen som ser ut som en djurtass. Klicka på den så får du upp lite föremål till höger och några flikar, bland annat en flik som ser ut som en häst. Klicka på den fliken så får du upp en massa hästprylar och där finns det boxar som du kan köpa och placera ut på tomten. Glad

Jag tog en bild och bifogade nedan, så att du kan se vart du ska klicka om min beskrivning låter förvirrande. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Gerbilles
2013-06-04 16:07
#6

Välkommen! 🙂

Annons:
nathaliejill
2013-06-04 16:52
#7

#5 ok ska försöka jag hör av mig om det inte funkar:)

SimsBrooke
2013-06-04 17:16
#8

Välkommen till oss =) Jag är sajtens Sajtvärd =) 

Jag hoppas du ska trivas =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nathaliejill
2013-06-04 19:30
#9

#8 jag vet du sa det i meddelandet du skickade:)

SimsBrooke
2013-06-04 19:42
#10

#9 Det skickas ut automatiskt när man blir medlem

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nathaliejill
2013-06-04 21:38
#11

Förstod det hehe!:D

Upp till toppen
Annons: