Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 965 ggr
SimsBrooke
2013-06-16 17:58

Problem med artikelfunktionen

Hej kära medlemmar! 

Jag hoppas era sommarlov/semestrar har börjat bra trots det något dåliga vädret.

Jag tänkte inte skriva denna tråd och fråga hur ni har det, utan mer för att berätta lite vad som händer just nu. 

Både igår och i dag har jag försökt fixat med min recension om Universitetsliv. MEN som allt annat så ska saker och ting krångla, nu är det inte datorn i sig som krånglar utan det är iFokus och dess centrerar funktion att göra. 

När man skriver en artikel kan man inte centrera bilderna så att bilderna kommer i mitten av artikeln och dessutom blir stora. Man kan göra det men det blir problem när man ska spara/publicera artikeln. 
Och jag kommer INTE att publicera en artikel med små bilder och även att de är höger/vänsterställda. Jag Totalvägrar göra detta. 

Så ni får vänta ett tag till innan min recension av universitetsliv kommer ut =( Alla bilder är klara men texten finns inte där just nu. Mitt tålamod tryter en hel del just nu och huvudvärken har hunnit ikapp mig. Jag har nästintill suttit och dragit av mig håret(inte bokstavligen) för att det inte vill funka sm jag vill. Jag har skrivit detta fel till supporten och jag HOPPAS att dem fixar detta INNAN Semesterparadis kommer ut. 

Jag hade tänkt att redan när Semesterparadis kommer ut och på helgen sitta och ta en massa kort på nya saker och dylikt så man är ett steg före sig själv så man kan få ut recensionen lite snabbare än vad jag har varit. 

Jag hoppas ni förstår och orkar vänta ett tag till. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, right? 

Ha en underbar sommar och så hörs vi runt på forumet =)

Kram 

Sajtvärden, SimsBrooke

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Upp till toppen
Annons: