Annons:
Etikettsimsspel-köpes
Läst 2333 ggr
Sims3linnea
8/21/13, 6:15 PM

Vilket TS3 spel?

Hej, jag vet inte inte riktigt vad jag vill köpa för expansionspaket har alla förutom dem om man inte räknar med "in i framtiden"

Tack för era svar och lämna gärna en kommentar om vad ni tycker och lite om spelet ❤️ (rösta även om ni har lämnat en kommentar)

Jag har lutat mest åt leva livet eller övernaturligt men jag vill ha alla men ska börja med att köpa en av dem!

TS3= The Sims 3

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Annons:
lottis98
8/21/13, 6:18 PM
#1

Jag tycker Leva Livet eftersom det lägger till så himla mycket för alla åldrar på simmarna, men framförallt så blir det så himla roligt att spela med barn och tonåringar.

SimsBrooke
8/21/13, 6:19 PM
#2

En liten fråga som kan vara bra att fundera på om man inte vill köpa alla expansioner och prylpaket är "Vad vill jag få ut av spelet" 

Oftast så kan man välja lättare, det finns även recensioner jag har skrivit här på The sims iFokus, så gå och kolla dem :D Alla spelen har dock inte fått någon recension då jag har haft väldigt mycket och göra den senaste tiden.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Sims3linnea
8/21/13, 7:32 PM
#3

Okej, jag vill ha leva livet för jag tycker de tär roligt men samtidigt så är jag intresserad av övernaturligt för jag gillar varulvar och magi (fantasi) så det är svårt att välja :/

Jag har kollat in trailers av dem jag är väldigt intresserad av men ändå så är det så svårt.

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Sims3linnea
8/21/13, 7:45 PM
#4

#2 Ja det är sant om man tänker så blir det lite lättare för jag vill kunna ha bättre bröllop och barnvagnar mm sen så vill jag kunna ha den där magin och vara varulv mm men sen vill jag även ut och resa och lite sånt! 🙂

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

[KKlara]
8/22/13, 8:30 AM
#5

Jag valde leva livet, det kommer så himla många nya funktioner med det spelet. Med många andra expansioner kommer spelfunktioner som man kankse använder en gång, sen tröttnar man. Det gör man inte med leva livet 🙂

KastKatt
8/22/13, 9:59 AM
#6

Jag älskar övernaturligt. Att spelar jättemycket som älva/häxa.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Annons:
Lumina - 留美奈
8/22/13, 10:08 AM
#7

Jag gillar Destination världen, för det gav en annan dimension till spelet med att utforska katakomber och pyramider. Det var superspännande tyckte jag.

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Sims3linnea
8/22/13, 2:17 PM
#8

Okej Tack för alla svar men det är så svårt att välja detsutom så väntar jag på att vissa spel ska komma in på CDON innan jag kan köpa något spel jag vill ha.

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Sims3linnea
8/24/13, 11:27 AM
#9

Jag funderade på att köpa både övernaturligt och leva livet nu när det ändå är 50% rea på dem spelen så dem kostar bara 198 kr tillsammans. ❤️😃😍🙂

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Hallonsmurfen
8/24/13, 12:31 PM
#10

#9 Det skulle jag göra. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Sims3linnea
8/24/13, 12:44 PM
#11

😃

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Sims3linnea
8/25/13, 9:54 PM
#12

Tyvärr så hann jag inte beställa sims 3 spelen jag ville ha för jag skulle packat till en skolvandring i fjällen så det blev för av med det men jag har bestämt att jag ska köpa leva livet eller övernaturligt någon annan gång ")

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Misarn
8/26/13, 2:15 AM
#13

Jag svarade "Leva livet" precis som alla andra skriver så får man med så mycket olika saker och funktioner och det var en utav dom expansioner jag verkligen inte ångrar. Övernaturligt är dock väldigt roligt ,då man kan vara häxa, varulv, älva, spöke m.m. och man fick med mycket roliga saker men jag tröttnade rätt så fort på det, men beror helt på vad man känner för att spela :-)

Annons:
Sims3linnea
8/27/13, 3:56 PM
#14

Jag har tänkt på att köpa Leva livet snart och sen ska jag köpa övernaturligt för jag har länge varit intresserad av Leva livet och sen kollade jag på övernaturligt och då blev det svårt, nu är det bestämt med Live livet 😃

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

ettizzz
8/11/14, 8:46 AM
#15

#14 jag har båda men tycker att leva livet är något man spelar oftare med, jag brukar spela mer i "normala" familjer än i övernaturliga, då får du användning av det mer eftersom. Leva livet ger ändå så mycket mer, inte bara saker, det ger bus och nya humör för varje åldrar och man kan prata minnen. Jag älskar det!

ettizzz
8/11/14, 8:47 AM
#16

#14 oj förlåt! jag såg inte att tråden var såhär gammal :D

Upp till toppen
Annons: