Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1832 ggr
kodex
2013-10-10 19:40

Flytta sim till universitetet från hushåll - HJÄLP

Okej, behöver lite bråttom hjälp här nu va. Jag flyttade en sim från mitt aktiva hushåll med några medlemmar, till universitetet. Hon tog sin väska, familjen vinkade av, hon åkte iväg och så laddas skärmen och man kommer in i universitetsstaden automatiskt. Men hur fanken gör jag sen? Jag hittar inte min sim som jag flyttade dit? Vart är hon? :O

Annons:
AmandaJE
2013-10-10 19:51
#1

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

kodex
2013-10-10 19:58
#2

Tack så hemskt mycket för svar! Ja, det är exakt samma problem som jag…har även problemet att jag inte kan åka på semester som beskrevs i din tråd.

Som tur var misstänkte jag att det kunde bli en bugg så jag sparade precis innan hon åkte till universitetet och sen bara avslutade jag utan att spara när jag fått svar här :) Är mycket försiktig med denna familj då det är min legacy på 7:e generationen…ska nu säkerhetskopiera familjen igen (gör det med jämna mellanrum) och sen prova några mods för o kanske få bukt med det! Tack igen :)

AmandaJE
2013-10-10 20:32
#3

Ingen orsak, hoppas det funkar bättre för dig i framtiden! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

kodex
2013-10-11 00:15
#4

Nu efter lite trixande så funkar det finfint att både åka till universitetet och resa utomlands :D Så nu är simmen som "försvann" stationerad i universitetskorridoren och första terminen avklarad!

AmandaJE
2013-10-11 09:03
#5

Vad bra att det löste sig! :D

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Flee
2014-11-05 23:39
#6

Hur gjorde du? Har nämligen samma problem. Åkte med en av mina simmar men väl där fanns denne bara i katalogen (bland andra familjer) och skulle jag placera ut den så blir det väl inte den personen jag åkte dit med utan en kopia?

Gick i alla fall tillbaka till hemstaden men där stod det "starta nytt spel", hela familjen var borta.

Annons:
kodex
2014-11-14 22:35
#7

Hej! Kanske lite sent, du kanske redan har löst det själv! Men jag följer stegen på denna sidan noga: http://sims3.crinrict.com/en/2013/03/precautions-for-university-life.html

och så har jag modsen overwatch och traveler som hjälper till o lösa problemen!

Upp till toppen
Annons: