Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 2942 ggr
Sweetbebban
12/3/13, 8:37 AM

Origin??

Hej jag har köpt 3 spel idag men hade bråttom så glömmde kolla hur man gjorde när man laddar hem dom. Inte så smart men vilken tur att ni ni finns här:) Är det nån annan som köpt på origin som nedladdning?? Antar att man får nån kod men var hittar man den?:)) Tack på Förhand:)

Annons:
[xMondSy]
12/3/13, 9:27 AM
#1

Vad jag läst i de senaste inläggen så ska de dyka upp i mejlen. Kolla inkorg och skräppost.

Smulan80
12/3/13, 2:28 PM
#2

Ladda hem origin programmet, logga in i det, klicka på mina spel. Där bör de finnas om du köpte via origin. Vissa "spel" dvs världar får man en kod till mailen då de inte hämtas där utan på thesims3.com för nerladdning med koden.

Men expansioner och huvudspelet ska dyka upp direkt i ens origin konto och vara tillgängligt direkt för nerladdning.

modellmannen98
9/6/14, 12:21 PM
#3

Hej, jag undrar om man kan ladda ned sims 3 gratis på origin biblioteket på mina spel där spelet har lagts till om man har köpt det på skiva en gång. Jag har ingen cd-rom i datorn.

Smulan80
9/6/14, 12:40 PM
#4

Har man köt det och registrerat koden på sitt originkonto så är det fritt fram att ladda ner det från origin, då du äger den registeringen.

modellmannen98
9/6/14, 1:36 PM
#5

Jag skrev aldrig in en kod för grundspelet, men det gjorde jag för en expansion som ligger i mitt bibliotek på origin. Registreras det ändå eftersom jag har installerat det på mitt konto.

Smulan80
9/6/14, 7:16 PM
#6

Köpte du grundspelet via origin? Om du gjorde det så finns det där automatiskt. Finns spelen i ditt "mina spel-bibliotek" i origin programmet så är det bara att installera.

Annons:
SegerSims
9/6/14, 7:29 PM
#7

En fråga bara, så det spelar ingen roll att man har registrerat spelet på TheSims3.com man måste även göra det på Origin för att få det att fungera?

Smulan80
9/6/14, 11:41 PM
#8

Är spelen reggade i sims3.com så är de det också i origin, i alla fall är det så jag uppfattat det.

Upp till toppen
Annons: