Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 8253 ggr
CatchFatch
2/16/14, 10:24 PM

Plasmafrukt och pengaträd

Hejsan!

Jag brukar aldrig spela som vampyr i sims men nu gör jag det och jag vill väldigt gärna odla en plasmafrukt men jag vet inte vart de finns? Hittade på två sidor att det ska finnas i mataffären men jag har inga plasmafrukter där och jag har aldrig tidigare sätt en plasmafrukt, varken där eller som planta!
Är det mitt spel som buggat upp sig eller? "/ ( Den har en liiten vana att bugga olika saker )

Sen undrar jag även vart man hittar pengaträden??

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

Annons:
KastKatt
2/16/14, 11:27 PM
#1

plasmafrukten har jag bara hittat ibland i affären, så testa att gå dit med några dagars mellanrum kanske?

De kan även finnas som okändafrön.

pengaträd har jag bara funnit grnom att hitta frön.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

DiamondIce
2/17/14, 3:24 PM
#2

plastmafrön är lättast att hitta på natten då de lyset i rött :) Tror även det finns en mod på modthesims som gör att man alltid kan köpa plasmafrukterna?

CatchFatch
2/17/14, 10:47 PM
#3

Jag har ALDRIG sätt plasmafrukter i affären och då har jag besökt affären varje dag i ca 10dagar! Aldrig heller under hela min sims3 period :(
Har aldrig heller sätt röda frön vilket jag borde ha gjort vid den här tiden då jag brukar spela att mamman i legacyna ska odla och måla för att dra in pengar.

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

Log_Lady
1/30/17, 3:52 PM
#4

Man kan köpa plasmapaket samt plasmafruktsfrön genom datorn, dock måste man ha lite vampyrskunskaper för att köpa detta :) Detta kan man öka genom att köpa vampyr böcker genom datorn

Mitchika
1/30/17, 4:03 PM
#5

#4 Det är en nästan tre år gammal tråd och den handlar om The Sims 3, inte The Sims 4. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: