Annons:
Etiketteget-innehåll
Läst 2773 ggr
[AmandaBorg]
2014-02-19 20:44

"lilla" familjen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Familjen Brown består av pappa Marcus, mamma Robin och deras 21 barn. Alexander, Bastian, Chris, Denise, Elliot, Felicia, Gary, Hariette, Ivan, Jamie, Kimberly, Liam, Mimi, Nathan, Ophelia, Paige, Quinn, Ray, Stephanie, Theo och Urban. 😛

Annons:
Alvsas
2014-02-19 21:12
#1

Hur orkar du?!😮

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

Sims3linnea
2014-02-19 21:21
#2

Är det inte jobbigt att ta hand om 23 simmar??? 😮😴

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

[AmandaBorg]
2014-02-19 22:36
#3

Ett gäng fyrlingar är födda, de fick namnen Victoria, Wade, Xandra och Yale! 😃

#1, #2 Först och främst så har jag ändrat livlängden lite, de lever i ca 90 dagar som vanligt, men de är bara bebisar i två dagar och likaså småbarnen. Jag har istället förlängt ungdomstiden och vuxentiden med några få dagar. 🙂
Så fort alla småbarn har blivit barn skickar jag iväg dem till internatskolan, så det är inte såååå många att ta hand om. Det var dock FRUKTANSVÄRT jobbigt att ha fyra småbarn och fyra bebisar. 😮

Jag ska skaffa en "kull" till så fort de yngsta fyrlingarna som nu är småbarn har blivit barn. Om det är någon som har missat det så har barnen fått sina namn i alfabetisk ordning, det är därför jag ska skaffa en kull till så att Z också får vara med, sen börjar jag om på A igen. 

Senare ska jag välja ut ett av barnen som ska få bo kvar på tomten medans alla andra flyttar ut - förutom föräldrarna som kommer att få leva kvar tills de dör. 😛 Då ska jag också ändra tillbaka livslängdsinställningen till normal. 

Jag kan även tillägga att kommande generationer också kommer att få många barn, men absolut inte lika många som i första. Phew… 🥵

Malinolsn
2014-02-19 23:47
#4

Jag är lite sugen på att se huset som de bor i 😇

[AmandaBorg]
2014-02-20 00:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#4 Såhär ser hela stora huset ut. Jag tycker det ser otroligt tråkigt ut och kommer nog att bygga om det mesta senare. 😛

[AmandaBorg]
2014-02-20 00:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#4 Såhär ser hela stora huset ut. Jag tycker det ser otroligt tråkigt ut och kommer nog att bygga om det mesta senare. 😛

Edit: Oj, det blev visst en dubbelpost. Det är helt okej för Medarbetare eller Sajtvärd att ta bort den här kommentaren. 🙂

Annons:
Malinolsn
2014-02-20 00:19
#7

#5 Jag orkar aldrig bygga stora hus (därav små familjer), det är därför jag är lite nyfiken ^^
Hur många rum är det? Har alla ett eget rum osv? 🙂

stinabest
2014-02-20 15:25
#8

Dina simmar kommer att ta över hela staden, haha! :o


Sims3linnea
2014-02-20 15:29
#9

Vad använder du för mod så att man kan ha så många i familjen?

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

[AmandaBorg]
2014-02-20 15:38
#10

#7 Eftersom jag har skaffat alla barn bara för att ha så många som möjligt har inte alla fått ett eget rum, det finns tre sovrum för barnen med ett gäng våningssängar i varje rum. Från början hade jag inte tänkt skicka iväg simmarna till internatskolor, jag tänkte bara att de skulle få dela rum med varandra utan några personliga grejor i rummen. I kommande generationer kommer jag att ändra det och inreda sovrummen annorlunda så att de passar barnen. 🙂

Föräldrarna har ett sovrum men det enda som finns där inne är deras dubbelsäng och ett helt gäng spjälsängar och ett par pottor. 

Familjen har en butler som bor hos dem då det blir en hel del jobb och stök med en så stor familj, hon har ett eget rum med en säng med ett nattduksbord, en bokhylla, en fåtölj och en liten öppen spis. 

Huset har två badrum (med dusch) som jag har inrett lite mer noggrant då jag nog inte kommer att bygga om dem när jag bygger om resten av huset. I anslutning till det ena badrummet finns en tvättstuga. 

Köket är också lite mer noggrant inrett och kommer att få vara kvar när det är dags för renovering. 🙂

#8 Ja, det är lite det som jag hoppas på. 😃

[AmandaBorg]
2014-02-20 15:43
#11

#9 NRaas MasterController 🙂

Sims3linnea
2014-02-20 16:14
#12

#11 Okej, tack 🙂

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

[AmandaBorg]
2014-02-20 22:02
#13

Generationens sista tvillingar är födda, Zahara och Alwin äntligen får Robin vila ut och slippa föda några fler bebisar. 😃

Annons:
Cookie124
2014-05-28 19:46
#14

Hur får man fyrlingar?

Svado
2014-05-28 20:30
#15

Ja precis min fråga också, hur får man fyrlingar :)

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

[Ellabella347]
2014-05-30 09:35
#16

Jag kan svara på den frågan om det är ok. Man kan titta på Barnkanalen samtidigt som barnmusik spelar i bakrunden. Och så tror jag man kan läsa barnböcker

Sims3linnea
2014-05-30 15:49
#17

#15 Man kan också köpa nån befruktningsgrej med önskepoängen. (kommer inte ihåg vad det heter.)

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Upp till toppen
Annons: