Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 1882 ggr
[Skörbjugg]
2014-02-24 15:22

Presentation - skörbjugg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan hoppsan sajten! 👋

Emma heter jag och jag har spelat The Sims sedan första spelet. Jag har dock haft en paus sedan The Sims 2 och började nu i höstas spela The Sims 3 - jätteroligt! Bor just nu i Uppsala tillsammans med min sambo och våra tre katter.
Till Sims 3 har jag än så länge har jag bara grundspelet+Husdjur+Stadsliv prylpaketet. Jag har liiite eget nedladdat innehåll efter att spelet slutade fungera och jag raderade allting, inkluderat alla simmar och det dåvarande egna innehållet, eftersom jag inte var helt säker på vad som triggat igång spelkollapsen.

Jag tänker dock inte sörja över det utan har börjat med nya simmar! 😃

Den jag är mest nöjd med för tillfället är min brutta - Augusta Leningrad! Hon är ihop med killen Lukas Engdahl och de har numera en son ihop som heter Hubbe. 

(jaja, nu vet jag att det inte blev så mycket om mig personligen, men men 😎)

Annons:
[Skörbjugg]
2014-02-24 15:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sonen

Mitchika
2014-02-24 15:46
#2

Varmt välkommen hit till sajten! 😃

Jag hoppas verkligen att du kommer trivas här! 🙂

Mitt namn är Caroline, mest känd som Mitchika häromkring, och jag är en av sajtens Medarbetare. Har du några frågor om någonting så är du välkommen att kontakta mig eller någon annan i ledningen. 🙂

Jag har spelat The Sims sen det första kom ut och kör just nu en blandning av tvåan och trean. Mest på grund av en utmaning som startades i slutet av december i The Sims 2 som jag är fast besluten på att vinna. 😃

I The Sims 3 spelar jag mycket blandat, både Legacies och historier samt skapar videos och random figurer/monster och tänjer på spelets gränser så mycket som jag bara kan. 😃

Utanför The Sims-världen så bor jag i en liten lägenhet med en fluffig Golden Retriever, tre gammelråttor, två marsvin, en gecko och tre salamandrar. Jag är en spelnörd som älskar att spela och har en stor kärlek till Pokémon! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2014-02-24 15:47
#3

Glömde tillägga att jag älskar Augustas ögon och öron! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Skörbjugg]
2014-02-24 16:01
#4

Hej och tack ska du ha! Jätteintressant att få veta lite om dig med! Vad är det för tävling som pågår? 🙂Det verkar som ni har så bra stämning på sajten och många engagerade. Jätteroligt! 😃

Mitchika
2014-02-24 16:16
#5

#4 Jättekul att du presenterade dig! Det är alltid skoj att välkomna och läsa lite om nya medlemmar. 😃

Det är en utmaning som startades mellan mig och min vän Namiko här på sajten för att se vem av oss som orkar spela längst i The Sims 2 med ett släkte. En liten utmaning i Legacy-stil med speciella regler och vi dokumenterar vad som händer i spelandet här på sajten. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Skörbjugg]
2014-02-24 18:02
#6

Oh, låter jättespännande ^^ Jag ska titta närmre på det! 👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: