Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 2806 ggr
VilmaKristina
2014-04-08 17:15

Varför kan jag inte uppdatera?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blir såhär när jag försöker uppdatera mitt sims, hur kan jag fixa det?

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Annons:
VilmaKristina
2014-04-09 10:47
#1

Putt

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


IceTee
2014-04-09 12:24
#2

Du kan ju försöka göra det manuellt? 

http://www.thesims3.com/game/patches

Medarbetare på Skor iFokus

Aniara14
2014-04-09 23:11
#3

Detta felet beror på att en av filerna i din Sims 3 installation inte stämmer med den som Patchen väntar sig att hitta. Felaktig fil hittad alltså, precis som det står i felmeddelandet. Och det finns många olika orsaker till det.

Det bästa, snabbaste och enklaste man kan göra om man råkar ut för det här är att ladda ner EA:s officiella Superpatch. Den är mycket större, starkare och effektivare än den vanliga lilla steg-för-steg Patchen som du får genom Startprogrammet (=Launchern). Superpatchen verkar strunta i om det är nåt fel på en av dina existerande filer, den skriver bara över hela rasket med sina egna nya och uppdaterade, utan att fråga om lov liksom.

Här är länken till EA:s hjälpsida med den senaste Superpatchen, 1.67.2 men tyvärr verkar den inte funka längre, inte för mig i alla fall. När jag klickar på den så kommer jag bara till en Felmeddelande sida, Åtkomst nekad, och sen kan man inte göra nåt mer än gå därifrån. Jag har ingen aning om varför det är så, nån bugg kanske? Men det gör inte mig nåt personligen eftersom jag redan hade hunnit ladda hem och installera Superpatchen innan det blev fel på sidan. Men du kan ju alltid testa i alla fall, vem vet, det kanske funkar för dig.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

VilmaKristina
2014-05-08 16:53
#4

Några mer förslag?

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Aniara14
2014-05-09 01:19
#5

Funkar det för dig att ladda hem Superpatchen från EA:s hjälpsida i länken här ovan, eller hamnar du också bara på samma felmeddelande sida, med Åtkomst nekad?

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Annons:
VilmaKristina
2014-05-09 15:07
#7

#5

Jag förstår inte riktigt instruktionerna så jag har inte provat.. 😊

  • Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.


Aniara14
2014-05-09 23:33
#8

#6 Jag har testat både som inloggad på Origin och inte inloggad, med samma dåliga resultat. Det måste vara EA som har ändrat på nånting, fast jag fattar bara inte varför. Tidigare, för några månader sen, så gick det alltid hur lätt som helst att ladda hem den senaste Superpatchen. Men funkar det för dig då att ladda hem den nu?

#7 Menar du att du inte har provat att försöka ladda hem den ännu? Att testa om det funkar är jättelätt, bara att klicka på den här länken. (Det är samma länk som finns på deras hemsida, samma som i mitt förra inlägg nr #3.)

Den smileyn som visar "förlägen"Förlägen är så himla gullig, tycker jag!

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: