Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 3580 ggr
Mitchika
4/13/14, 9:52 PM

När ni ser den här bilden...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… vad tänker ni då? Killarna på bilden, deras personligheter, deras relation till varandra, vilka dom är, vad som helst. 

Jag är uttråkad till tusen och vill inget hellre än att spela Sims 3 och fortsätta med mina projekt, men datorn har sagt upp sig. Så… det här är en av dom sista bilderna jag hann ta innan datorn dog på grund av spelet för fjärde gången. Jag var envis, jag ville hinna ta några bilder till så jag pushade datorn och kan ha riskerat att paja ett flertal saker på hårddisken på grund av det, men… jag lyckades i alla fall! 

Så snälla, kan ni underhålla mig lite? 😇
Berätta vad ni ser i den här bilden, förutom kanske det uppenbara med två killar och ett piano på en äng med havsutsikt och ett par träd-liknande saker i bakgrunden. Det är så kul att se hur andra kan tolka en bild och ett par karaktärer.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Smultronsflickan
4/13/14, 9:59 PM
#1

Hmm jag skulle nog säga att de var ett tonårspar, gör lite saker som de vet att de inte får och har rymt undan till något obebott hus och spelat pianot och haft romantiska stunder 

Han som spelar pianot verkar vara lugn, nästan lite för lugn men kan vara påfrestande ibland med för "petiga" saker

Han som ligger på pianot verkar vara en carefree guy som bara försöker njuta av de "pissiga" liv som finns 

Hahah  well skulle nog lätt läsa om dessa ifall det var så dom är x3

Mitchika
4/13/14, 10:07 PM
#2

#1 Holy…! 😮😃

Tusen tack för dina oerhört detaljerade tankar om bilden! 😃🤗

Jag skulle gärna vilja skriva om huruvida dina tankar stämde överens med min historia bakom dom eller inte, men jag vill inte riskera att påverka andras tankar kring bilden. Hur som haver så älskade jag att läsa dina tankar om dom! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

IceTee
4/13/14, 10:37 PM
#3

Jag tänker att de är bröder, en som en lite bitter och cynisk, men han som ligger på pianot är lite "flummig" och njuter av livet

Medarbetare på Skor iFokus

SimsBrooke
4/13/14, 10:38 PM
#4

Jag får en känsla av lugn. Men ändå också lite mystik över det hela, han som sitter och spelar känns som om han har något att dölja. Killen på pianot njuter av det fina vädret och pianot. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
4/15/14, 11:04 AM
#5

#3 & #4 Tack så mycket för att ni delade med er av era tankar kring bilden! 😃🤗

Det är både roligt och fascinerande hur allas tankar hittills kring dom två killarnas personligheter och karaktärsdrag stämmer in ganska så bra på deras karaktärer så som jag skapat dom. 😃

Pianisten är lugn, kan vara lite småpetig och han är även lite bitter. Och som SimsBrooke skriver så bär han på en hemlighet som han burit på under många år. Endast den andra killen på bilden känner till vad det är. 

Killen på pianot skulle jag nog mer kalla för lat än carefree, även om det kan gå lite hand i hand. Han flyter genom livet utan mål och ambitioner, utan försöker bara njuta av att leva. Han är lite småflummig och har även lätt för att njuta av dom små sakerna i livet.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[MARWAKE]
4/16/14, 3:51 PM
#6

Först när jag såg bilden var min tanke: Han som ligger på pianot var en tjej och var död och den andra killen var ledsen för hennes skull och och först såg jag inte heller att det var ett piano utan jag trodde det var någon skyffel som han skulle skyffla upp tjejen på och sedan skulle hon begravas vid den där konstiga saken i bakgrunden vid trädet :P (det var min tanke innan jag läste texten)

Annons:
Mitchika
4/16/14, 4:22 PM
#7

#6 Vilken spännande tanke, tack! 😃

Hmm, ser han på pianot verkligen så feminin ut…? 🤔😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
4/16/14, 4:27 PM
#8

Skulle inte förvåna mig om det var en offerceremoni. 😎

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
4/16/14, 4:38 PM
#9

#8 Offerceremoni? 😂

Nu fick jag oerhört roliga idéer, men jag ser det snarare som att killen på pianot ligger där för att småjäklas lite med han som spelar, samtidigt som han slappar och lyssnar på musiken. "Distrahera och vara i vägen? Jag? Neeeeh…"

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Ellabella347]
5/10/14, 7:55 PM
#10

Han som ligger på pianot har typ somnat in i törnrosa sömn och han som spelar försöker väcka sin bror men dyster klagosång som tillslut väcker han av uttröttande och han sätter sig och börjar spela piano som värsta dåren

Mitchika
5/10/14, 8:06 PM
#11

#10 Haha, tack för dina tankar kring det hela. 😃

Är någon intresserad av att höra vilka killarna är, eller ska jag låta det förbli ett mysterium tills dom avslöjas på annat vis så folk kan fortsätta skriva sina egna tolkningar av dom? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

adan 34
5/11/14, 12:45 PM
#12

jag trode att de två pärsonerns va ute i toma intet

[postmortum91]
5/11/14, 4:23 PM
#13

Killen som spelar piano är psykopat och har precis mördad killen som ligger på pianot. Kille 1 har en grej för sig, att alltid lägga upp sina offer på sitt piano och spela dem en sista låt.
       Kille nr 1 bor mitt ute i ingenstans och den döde killen hade varit ute med några hårdrockspolare på utflykt. Då hade det uppstått bråk om vilken artist som är den sanna hårdrockaren, så den döde killen hade blivit utslängd mitt ute i ingenstans i skogen, där psykopaten bodde…

Annons:
Mitchika
5/11/14, 4:36 PM
#14

#13 Herregud…! I love it! 😍

Speciellt psykopaten du beskriver… Tusen tack, det där var riktigt inspirerande. 😃

Hmm, nu fick jag lust att spela lite synt…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[postmortum91]
5/11/14, 4:39 PM
#15

#14 Vad kul :)
Ha så kul när du spelar :)

Mitchika
5/11/14, 4:40 PM
#16

#15 Jag måste bara hitta någon att ligga på synten först… hmm…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[postmortum91]
5/11/14, 4:42 PM
#17

hahaha gör det du :P

Mitchika
5/11/14, 4:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Där satt den! 😃

Mission accomplished… somewhat.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
5/11/14, 5:00 PM
#19

#18 WTH, Vad är det där för nått?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Misarn
5/11/14, 5:01 PM
#20

Dom träffades på en nattklubb inne i Bridgeport fattigare men farligare kvarter. En nattklubb där musiken dånar till grudge/punk låtar ifrån en tid som var för länge sen, en tid många inte längre minns. Belysningen är dämpad med inslag av violetta och eldröda färgen som bara visar konturerna av dom som vågar sig in. Atmosfären är erotisk men farlig, och lukten slår emot en när den läder klädda dörren öppnas, det påminner om cigaretter,,vattenpipor och någon kryddig arom blandat med svett ifrån dom dansande kropparna, på något vis luktar det gott. På dom slitna industriväggarna sitter det poster, kanske av olika band men det är svårt att säga då det är övermålat med olika symboler och texter. X och Q hade inte en aning om att dom två skulle mötas på denna nattklubb, just den kvällen, under just det året och under just den tiden. Men någonting förde dom samman och när deras blickar möttes hände någonting i hela atmosfären, en dragningskraft som kändes i hela kroppen om att det skulle vara just dom två för alltid. Mot hela världen. X som är den mest framåt av dom två,men ändå lugnast räcker fram en Bloody Mary till Q som osäkert tog emot den. Varför just en Bloody Mary? Fanns det ett budskap som han borde ha förstått? Det märks att X är erfaren av den här världen, och varje rörelse och ord som kommer ur den perfekt musklade kroppen och den perfekt krökta munnen är genomtänk med en viss antydan till det han senare kommer vilja ha. Q dricker försiktigt ur glaset och märker att det inte är en Bloody Mary på traditionellt vis. Den är starkare, vassare och får hela rummet att snurra innan den brinnandes rinner ner genom strupen och tänder eld på hela kroppen ju djupare ner den rinner. X står och tittar, kanske förundrad eller faschinerad av vad drycken gör till Q kropp. Det är som om någon har väckt Q till liv, som om han aldrig varit vaken förut, allt exploderar, blir tydligare . . . Klarare. X tar Q hand och drar honom in i folkmassorna som står tätt intill varandra och dansar, svettas och följer rytmen i musiken. Q som aldrig annars brukar dansa känner X bakom sig som tätt intill honom börjar dansa, och han bara dras med. Blodet rusar genom kroppen, dansen blir mer erotisk och intensiv, dom dansar länge men plötsligt känner Q ett sting i halsen och ett par händer som håller honom hårt. Allting svartnar. En mjuk melodi smeker luften långt bort, Q försöker öppna ögonen men möts utav ett klart ljus som tvingar honom att blunda. Han försöker igen och möts av ett par vackra mörka ögon som hjälper honom att fixera blicken, konturerna blir tydligare i dimman som ligger för hans ögon. Ett vackert ansikte, med skarpa, raka linjer, och en hud lika ljus som och felfri som ett snäckskal. Han ler med den vackert krökta munnen och man kan ana tänderna, som på något vis inte ser mänskliga ut. Är det en dröm, en fantasi? Q försöker sätta sig upp men blir tvungen att lägga sig ner då hela världen snurrar och gör honom illamående. Av en slump tar han sig för halsen och får se blåmärken och bitmärken på armen, han vänder blicken för hastigt mot X som bara sitter vid en vacker flygel och tittar, eller snarare studerar Q och hans reaktioner. - nu kan vi vara tillsammans för alltid . . . Du behöver aldrig mer känna dig svag, sjuk, oälskad och oönskad. Det enda du kommer känna är styrka, kärlek,törst och hunger tillsammans med mig i en värld under förändring. ----------------------------------------------------------------------------------- Oj den blev lite lång men hoppas du tycker om den Mitchika :-) Och vilken gullig liten gris du har :3

Annons:
Namiko
5/11/14, 5:02 PM
#21

#18 Snootle! :D

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Mitchika
5/11/14, 5:10 PM
#22

#19 Det är min älskade lilla Doodle! 😮😃

#20 Alltså… jag är fullständigt mållös… 😍

En hel egen liten novell för dom! Alltså, wow…! Så välskrivet och spännande och… jag saknar ord! 😃KärKär🤗

Jag bara älskar den! TUSEN tack! KärKärKramas

Och Doodle tackar! Skrattar

#21 Scroodle-Doodle! Skrattar

Nu kommer jag aldrig kunna avslöja vilka dom egentligen är och riskera att förstöra dom fantastiska bilder som ni alla har målat upp av dom…! 😃

Trots att dom faktiskt varit med i mina projekt här på sajten flera gånger förut… 😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
5/11/14, 5:15 PM
#23

#22 Va!? 😮

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
5/11/14, 5:16 PM
#24

Men vänta… Det kan väl inte vara Eithan på pianot väl? 🤔

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
5/11/14, 5:17 PM
#25

#23 Jajamän, dom har varit med förr. 🙂

#24 Absolut inte! 😃

Eithan har inte så blek hy och han är mycket spinkigare. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Squidon
5/11/14, 5:22 PM
#26

Gah, nu blir det ÄNNU MER SPÄNNANDE vilka de egentligen är!

Misarn
5/11/14, 5:22 PM
#27

#22 vad roligt att du tycker om den ^^ Scroodle-Doodle? Är inte det Jack black sjunger i filmen Holiday? :-)

Annons:
Mitchika
5/11/14, 5:29 PM
#28

#26 Vill ni verkligen veta det och förstöra bilderna som ni själva har byggt upp av dom? 😃

Deras identiteter lär väl avslöjas när min ena musikvideo är klar… om jag lägger upp den. 🙂

#27 Helt underbart skrivet, måste jag säga! Jag blev alldeles hyper när jag läste den och kom av mig helt i mitt eget skrivande. 😃

Åh, vad jag älskar den filmen! 😃😍

Haha, det hade jag inte ens tänkt på! "Scroodely-doo" och "Doodle-prodigy" nämns i den scenen! 😃

Hon heter Nightmare's Doodle i stamtavlan och Doodle är så fruktansvärt coolt att jag inte kunde ändra det. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Misarn
5/11/14, 6:40 PM
#29

#28 Det var tänkt att bara skriva lite, men kom av mig lite haha, men tänk dig en framtid typ som en blandning av Hunger games,Priests och the host :-) Holiday är klart en utav dom bästa filmerna någonsin och jack black gör rollen så bra verkligen, ingen hade kunnat göra den bättre :-) Doodle är riktigt bra namn, här hemma har vi en Evon Evolution och en Nimbus 2000 ;-)

Mitchika
5/11/14, 7:39 PM
#30

#29 Jag är glad att du gjorde det, det blev en riktigt bra liten historia. 😃

Jag har ingen aning om vad någon av dom tre sakerna är för något. Jag har Hunger Games-trilogin stående i bokhyllan, men jag har inte hunnit läsa den än. 

Herregud ja, den filmen är underbar! 😍
Jag kan bara hålla med dig! 😃

Aww, vilka läckra namn! Kär
Doodle bor ihop med Tali'Zorah, även känd som lilla fröken Ögonplopp. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

adan 34
5/11/14, 7:49 PM
#31

ha ha trodde det va två vampyrer i hel…tet pianot va sorgen i att va vampyr 

hahaha LOL

Misarn
5/11/14, 8:15 PM
#32

#30 Lilla fröken ögonplopp, vad gulligt våra gubbar har inga skemnamn mer än typ gubbana eller killarna, men dom har bara bott hos oss sen i Mars :-) fast vi har haft flera marsvin före dom: Humba, Prinsessan Peach, Zooie, Luma, Mirra och Samson :-)

Mitchika
5/11/14, 8:59 PM
#33

#32 Hon fick det namnet för hur hennes ögon ser ut när hon är riktigt skrämd. (Vilket hon var mycket i början när hon var nyligen hemkommen) Jag har haft många marsvin genom åren, men aldrig någon som blir så glosögd och får så enorma ögon när något läskigt händer! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
5/11/14, 9:00 PM
#34

Nu vet jag vilka det är! 😮

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
Mitchika
5/11/14, 9:08 PM
#35

#34 Gör du? 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
5/12/14, 7:20 AM
#36

#35 Nej, jag ville bara öka spänningen lite. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
5/12/14, 7:36 AM
#37

#36 😃😛

Deras riktiga identiteter ska förbli hemliga, för att behålla mystiken…! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
5/12/14, 8:27 AM
#38

#37 Dags att göra lite efterforskningar…

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
5/12/14, 8:32 AM
#39

#38 Du kommer aldrig hitta svaret…! 😃😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
5/12/14, 3:19 PM
#40

#39 Du sa ju att de har varit med i dina projekt tidigare! 😕

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
5/12/14, 4:12 PM
#41

#40 Det har dom! 😃

Det finns bilder av dom här på sajten, riktigt gamla sådana dessutom. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
adan 34
5/12/14, 5:44 PM
#42

vad heter den ???

Hallonsmurfen
5/12/14, 6:17 PM
#43

#41 🤓

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
5/12/14, 6:54 PM
#44

#43 Jag sa ju att du inte skulle kunna lista ut det… 😇

Deras identiteter förblir ett mysterium för alla utom mig och Namiko, för alltid! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

adan 34
5/12/14, 7:41 PM
#45

NEJ SNÄLLA BERÄTTA SNÄLLA SNÄLLA JAG BÖN FALLER DEJ 😭

det är omöjligt bara så att du vet jag vill veta Namiko

(mo ha ha du vet nog vad jag tänker på)

[Ellabella347]
6/6/14, 8:10 PM
#46

Michika antingen så gör vi det på det enkla eller det svåra sättet Svåra sättet:jag lägger min ipadladdare runt din hals om inte du säger så kommer för var femte sekund dra ihop kabeln centimeter efter centimeter Lätta sättet: en kniv nära ditt öga och sen avsöjar du:-)

[Ellabella347]
6/6/14, 8:11 PM
#47

Mitchika'

SimsBrooke
6/6/14, 8:52 PM
#48

#46 😮

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Mitchika
6/6/14, 10:46 PM
#49

#46 Min sommar blir inte komplett utan lite mordhot… 😃😇

Ingen har alltså lyckats lista ut vilka dom är än? Jag känner mig ruskigt nöjd över det, faktiskt. 😇

Det var väl ett par år sen dom föddes, men jag är rätt säker på att det senaste projektet jag körde när dom var med är ett drygt år gammalt nu i sommar. 🤔

Är det verkligen så viktigt att veta vilka dom här två killarna är? Ni har ju målat upp så läckra egna versioner av dom. Är det värt att förstöra det bara för att få veta vilka dom är? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
6/7/14, 8:58 AM
#50

#49 Japp.

Medarbetare på Pokémon iFokus

Molekylflickan
6/7/14, 10:04 AM
#51

#49 Faktiskt.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Squidon
6/7/14, 10:44 AM
#52

#49 Definitivt.

adan 34
6/16/14, 12:27 PM
#53

JAAAAAAAAAA😃

adan 34
6/16/14, 12:28 PM
#54

i'm on your side 46 🤫

Mitchika
12/9/14, 8:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

Jaa, trots mordhot och annat så lyckades jag hålla tyst om identiteten på dessa två killar ett tag till. 😃

… mest för att jag helt glömde bort tråden. 😇😞

Men ett besök från Namiko påminde mig om den och jag kände att det får väl räcka. Jag får skriva vilka killarna är. 🙂

Får jag återigen bara säga hur mycket jag har njutit och älskat att läsa era historier och tolkningar av dom här två. Det fick större respons än väntat (vid ett tillfälle då jag verkligen behövde det dessutom)  och ni är alla så ruskigt kreativa och påhittiga! 🤗🌺❤️

Hallonsmurfen! Du var verkligen på rätt spår i inlägg #24! 😃

Det är inte Eithan på pianot. Det är två av hans barnbarn, tvillingbröderna Ark Request och Leim Request! 😃😍

Ark och Leim har varit med i mina äldre projekt, flera av dom faktiskt, men då endast som barn. Det här var deras ungdomsdebut på sajten. 🙂

Kort sammanfattat så har Eithan Request (för er som känner till honom) en son vid namn Keith Request, som dejtade och till slut gifte sig med Lie "Mannen" Request. Keith och Lie fick tre barn. Dom första barnen var tvillingarna Ark och Leim, sist föddes lilla Grym Request. Som inte är så liten längre. 😃

Alla dessa simmar har varit med i flera projekt på sajten. Grym i ett av dom senaste och kortare i sin roll som "vikarierande Lieman", utöver Eithans enhörningsguide. Familjen Request (hela är inte med på bilden nedan) är min absoluta favoritfamilj i The Sims 3 och jag blir så oerhört glad när jag kommer på projekt och kul idéer att ha med dom i. Skrattar

Så, där har ni svaret. Ark och Leim Request! Är ni nöjda nu? Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
12/9/14, 8:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

Närbild på barnbarnen Request! Leim är till vänster, Ark i mitten och Grym till höger. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
12/9/14, 10:09 PM
#57

Jag tyckte att hudtonen på dem påminner om ditt Vampyr kärleks par i din och Naomis tävling i sims 2!

Ett gott skratt förlänger livet

Mitchika
12/9/14, 10:43 PM
#58

#57 Ja, det gör den ju nästan. 😃

Vampyrerna i The Sims 2 har en blekblå/blekgrå-aktig hudfärg. Keiths pappa har en djupblå hudfärg som både Keith, Ark och Leim har ärvt, men den har blekts till den allra ljusaste skalan då Eithan har väldigt ljus hy. Så deras hud ser nästan vitblålila ut, men hade den varit mörkare så hade dom varit blåa. 🙂

Alla tre barnbarnen samt Keith är Andar, då Keiths andra pappa (Anden Kim)  är en Ande. Det är därifrån den blåa hudfärgen kommer ifrån. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Squidon
12/10/14, 8:46 PM
#59

#55 Fusk! Vi har ju bara sett dem som barn! Ingen kunde väl gissa att det var tvillingarna Reguest!

Mitchika
12/10/14, 9:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#60

#59 Hey, hur kan det vara fusk? 😮

Deras hår och deras ögonfärg (speciellt Arks hårfärg) tycker jag borde ha sagt en hel del om att dom tillhörde Request-familjen. Sen att ni bara sett dom som barn hittills betyder ju inte att dom inte varit med i mina projekt förr eller varit uppe på sajten… Alltihop var 100 % sant. 😇

Hittade ingen bättre bild på båda tvillingarna som barn än den här för stunden, för att jämföra. Den här bilden ska redan finnas i en annan tråd på sajten, men det skadar nog inte att visa den här också. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Misarn
12/10/14, 9:14 PM
#61

Kunde aldrig ha gissat det! :-O

Mitchika
12/10/14, 9:38 PM
#62

#61 Det var inte riktigt tänkt att det skulle bli en gissningslek om deras identitet heller. 😃

Vet inte alls hur det blev så egentligen… 😇🤐

Jag hade åldrat upp tvillingarna och passade på att lära känna dom lite som vuxna och tog då den där bilden av dom, samtidigt som datorn sade upp sig och sen blev jag nyfiken hur andra skulle tolka killarna och deras personligheter baserat endast på den bilden. Så jag är glad att ingen kunde lista ut vilka dom var, då det hade kunnat påverka folks intryck av dom. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: