Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1426 ggr
skotty
2014-04-14 02:52

Legacy - "Lilla huset på prärien"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde en legacy för ett tag sen där jag, för första gången någonsin, nådde generation 10! Strax efter så cpade hela spelet och det var bara att börja om. Men jag älskade min legacy familj och hade ingen som helst lust att börja om..

Jag fick "in i framtiden" i julklapp och har därmed alla expansioner och prylpaket. Men jag har inte installerat det förrän idag, då jag fick inspiration från en klänning som laddades upp på TSR.

Har ni sett serien "det lilla huset på prärien"? Jag älskar den och har alla säsonger på dvd. Nu undrar jag om ni vill följa den här legacyn eller om jag ska göra som jag gjorde med min förra, alltså inte dokumentera den ^^

Annons:
MozillaFireFox
2014-04-14 13:03
#1

Åh vad kreativt :D

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

Svado
2014-04-14 13:27
#2

Klart vi vill följa o läsa! :)

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

SegerSims
2014-04-14 14:29
#3

ja denm serien är man ju uppvuxen med, följer gärna :D

DragonflyRED
2014-04-19 19:28
#4

Vad söt! Fint hus, Jag följer gärna! :)

kolpa
2014-04-23 14:47
#5

Fint hus! Laggar det inte väldigt mycket med alla paket som tar mycket hårddisk? Eller vad har du för dator?

[♥LiinaP♥]
2014-04-23 15:08
#6

Har en dålig laptop och för mig laggar det lite smått då och då ibland får jag starta om spelat så  fungerar det utmärkt XD har nästan alla sådana sims spel som finns med på stapeln under spelet ;D

Annons:
kokoskakan02
2014-05-11 21:00
#7

åh, älskar lilla huset på prärien, dock böckerna, har bara sätt första två säsongerna på dvd

Upp till toppen
Annons: