Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 802 ggr
00eme05
4/17/14, 3:59 PM

Stort offentligt, privat eller litet offentligt?

Hur har ni ert bröllop på TS3? Det var några tillexempel här ovanför :) själv brukar jag ordna ngt stort, orkar jag inte det så brukar jag göra ett privat snabbt bröllop ;)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Squidon
4/17/14, 4:06 PM
#1

Mina simmar brukar inte gifta sig så ofta, men när de väl gör det så har jag stora och välplanerade vigslar, för att kompensera :)

Namiko
4/17/14, 5:03 PM
#2

Små, simpla bröllop är grejen för mina simmar. Antingen helt privat om jag bara spelar för mig själv, eller med familjen och kanske några få vänner samlade, finkläder och lite dekorationer om det är i min legacy. Jag orkar aldrig fixa något stort för ju större jag försöker göra det desto fler saker går fel :P Plus att det är alldeles för mycket jobb.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

lisora
4/17/14, 5:14 PM
#3

just nu gifter de sig så snabbt som möjligt då jag har behövt pengar pga legacies hahaha… men förut då man körde pengafusk osv så gjorde jag ofta stora bröllop :) blir väldigt fina bilder om inte annat

Lia
4/17/14, 5:22 PM
#4

Jag bjuder över hennes bästa vän (mitt offer, maha), flörtar som in i, blir tillsammans, förlovar sig och gifter sig - under bara några timmar. Sen skaffar de barn och så är det bra med det xD

Upp till toppen
Annons: