Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1236 ggr
[Dogsy]
5/4/14, 4:53 PM

Bivalogaid

Charlotte" Charre" Bivalogaid är 23 år gammal har för ett år sedan köpt en häst vid namn Zakoer X " Zakke" är 5 år gammal och är en baddare på att hoppa. Charre och Zacke bor på gården och tävlar för stallet " Bivalos Stable som drivs av Cherre själv. Ett köp av en till häst är redan bestämt,men innan den kommer måste Cherre få en medryttare.

Annons:
[Dogsy]
5/4/14, 5:27 PM
#1

Äntligen har en tjej svarat nämligen Sara Mattson. Nu bär det av att köpa ny häst, Sara kommer nästa vecka. Nya hästen kommer bli ett vackert avelsto med färgen fux och vid namnet Holly Daylies " Holly". Jag hoppas att hon var värd pengarna då hon kostade hela 230 000 kr. Holly kommer i övermorgon. Nästa dag Jag red Zakoer på stranden när en tjej kom fram till mig och frågade om en interjuv, först skulle jag galoppera över stranden utan hjälm så håret fladdrade. Sen frågade dom en massa frågor. Men nu var hon klar nu är jag med i Tidningen " Deluxe Sims". Imorgon kommer Holly som är 7 år gammal har jag fått reda på. Charre

[Dogsy]
5/4/14, 5:32 PM
#2

Holly blev inte såld hon var skadad men istället kommer Mega Opala till mig som är en FRIESER….

Alexandra0419
5/4/14, 5:42 PM
#3

Följer:D Jättespänande och bra skrivet:D;)

[Dogsy]
5/5/14, 7:18 PM
#4

#3 Tack

Idag kom Opala till mig som var en vackert färgad brunsvart frieser hon är 8 år gammal, Avelshäst dock inte så mycket "utbildad" i ridningen. 

Holly Daylies gick inte igenom besikningen då hon hade en skada på höger fram.  

Jag ska fota nu så ni får se ALLLTTT. Jag ska också lägga ut interjuven med tidningen Sims Deluxe.

Charre

Fanny03Alex
5/5/14, 9:52 PM
#5

Följer! Vore jätteroligt med bilder på hästarna! Jätte jätte bra skrivet och allt var perfekt!!:)

[Dogsy]
5/7/14, 7:13 AM
#6

#5 Tack ska nog fixa det idag;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: