Annons:
Etiketttips-och-tricks
Läst 1556 ggr
Sara1214
2014-05-05 08:15

Ladda ner saker:)

Hej! Jag undrar om det finns någon bra nedladdningsida UTAN buggar. Jag hade laddat ner saker från thesims3.com men det kommer massor av buggar och jag var tvungen att ominstalera hela spelet. Inte kul…. Jag hade i alla fall jätte snygg och "verkliga ögon" Som jag skulle vilja ha tillbaka. Nu har jag jätte tråkiga hår och kläder men jag vill inte att mitt sims ska bugga igen och att mina småbarn får vuxen kläder m.m. För då cp.ar hela spelet upp sig igen… Några tips på bra sidor utan buggar? Helst inte så komplicerade ;P

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
TuvaJ
2014-05-05 08:43
#1

Har du laddat ner från Exchange då? Det är inte en bra sida eftersom det finns mycket skräp där, så råd nr. 1 är att hålla sig ifrån Exchange.

ModTheSims

är en bra och säker sida.

Bara Anna
2014-05-05 09:03
#2

Det FINNS bra saker på exchange - men du måste vara medveten om att det inte görs någon kvalitetskontroll där. Så det är som ett lotteri om du får bra eller dåliga saker där… Det bästa tipset är ändå att inte få nedladdnings-sjuka och ladda ner miljoner saker på samma gång. Ta en sak i taget och kolla om det är OK. Sen nästa etc. Jag tror dessutom inte att korrupta saker från exchange/sims 3 tvingar dig att installera om. Det du behöver göra är att hitta vilken fil det är som orsakar kaoset. Vilket iofs kan vara nog så besvärligt. Så ofta är kanske ominstallation det som känns lättast. Mina tips: http://www.thesimsresource.com/ http://mysims3blog.blogspot.se/ Den sista är en samlings-hub för allt möjligt att ladda ner.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Sara1214
2014-05-05 15:08
#3

Tack! Den första du länkade var toppen! :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Sara1214
2014-05-16 19:58
#4

Tack igen:) Har laddat ner ett par saker och det funkar perfekt!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Sara1214
2014-06-23 15:07
#5

Några andra tips? utan buggar!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Rumblebee
2014-06-23 16:01
#6

Kan inte svara på Sims 3 men alla saker jag har laddat ned från modthesims.info har fungerat felfritt.

Annons:
kokoskakan02
2014-06-26 22:37
#7

oj, det finns många men mina favoriter är

hår:                                                                                                                                             pixelated zombies                                                                                                           paintstroke

möbler:                                                                                                                                         around the sims 3

övrigt:                                                                                                                                                   one billion pixles

mönster:                                                                                                                                             sims in spring 

kläder:                                                                                                                                                         anubis                                                                                                                                                         har fler men kommer inte ihåg just nu

mods:                                                                                                                                                           nraas                                                                                                                                                            mod the sims

poser:                                                                                                                                                            skylar                                                                                                                                                           forever hailay

det är några av de sidor jag laddar ner ifrån men har inte min dator här så kan inte kolla.

Upp till toppen
Annons: