Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 913 ggr
Nfinity
5/5/14, 9:22 PM

Pose player har slutat fungera

Jag har haft pose player ganska länge nu och det har funkat perfekt. Men idag när jag skulle använda den så funkade det inte. Jag valde att jag skulle välja en pose från listan, men interaktionen försvann ur simmens kö på en gång. Jag testade att starta om spelet och installera om pose player, men det fungerade fortfarande inte. Har någon här inne haft samma problem eller vet hur man kan lösa det här? :)

Annons:
Fanny03Alex
5/5/14, 9:24 PM
#1

Oj så konstigt? Jag har inte haft det så länge så kan vet knappt hur det fungerar än xD

Bara Anna
5/5/14, 9:37 PM
#2

Poserna fungerar för det mesta för mig (någon enstaka har buggat men då har jag aldrig provat dem förut så jag vet inte om det är nu bara). Men jag kan inte längre få fram en pose-lista, utan måste skriva in för hand :-(

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Nfinity
5/5/14, 9:39 PM
#3

#2 Jag testade att skriva in själv också, handlingen i kön försvann på samma sätt då också :(

Fanny03Alex
5/5/14, 9:40 PM
#4

Så konstigt? Har du haft det super länge?

Fanny03Alex
5/5/14, 9:41 PM
#5

Det kanske har blivit gammalt fast du hade ju installerat om det:/ nej jag har ingen aning tyvärr.

Fanny03Alex
5/5/14, 9:41 PM
#6

Lyssna inte på mig xD jag kan inget om det:D

Annons:
Nfinity
5/6/14, 5:59 PM
#7

Jag fick det att fungera själv. Jag hade laddat ner några nya poser igår, och nu när jag tog bort dem igen så funkade det :)

Fanny03Alex
5/6/14, 8:18 PM
#8

okej! Silken tur, jag följer din bild tråd och jag var rädd att du inte kunde lägga ut fler bilder då!😛 Älskar verkligen dina hästar super mycket!❤️

Upp till toppen
Annons: