Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1217 ggr
emiliaotodd
2014-05-20 20:56

Förslag på olika expansionspaket

HEJ! Jag är en liten sims nörd som har fastnat på en grej. Jag har för få expansionspaket!! Jag skulle då vilja ha lite tips på roliga expansionspaket som NI rekommenderar.

Dom expansionspaketen jag redan har är: Husdjur, årstider, drömjobb, semesterparadis och övernaturligt.

Tack för mig 😂

Do not forget to smile!

Annons:
SimsBrooke
2014-05-20 21:00
#1

Som jag skrev i en annan tråd så tycker jag att In i framtiden är ett av de roligare expansionspaketen =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

ettizzz
2014-08-11 08:42
#2

#0

jag tycker att kvällsnöjen är väldigt kul, det kommer med såå mycket grejer. Du får en ny stad, bridgeport som har lägenheter. Du kan bo i dem, sen har vi mixologi. Det är blanda drinkar och sköta barer, ibland kan du få extra knäcka som en mixolog och servera drinkar i barer.  Du får också klubbar, som syltor, dansklubbar och mer exklusiva. För att komma in på dem måste du ha lite stjärnstatus annars får du smyga in eller muta vakterna med pengar. För att bli kändis måste du skaffa många kändiskompisar och göra kändisrelaterade saker. Du får gratis saker av företag, skriva autografer, ta foton och se till att hålla ditt rykte genom att inte göra mindre bra saker. Sen har vi vampyrer, du kan bilda band och bli en skådis/regissör. Möjligheterna är många!

fia1116
2014-08-11 09:08
#3

Det beror på hur du vill spela. Själv är jag inte jätteförtjust i In I Framtiden eftersom jag oftast spelar ganska så realistiskt. Däremot är det ett väldigt välgjort expansionspack med mycket nya funktioner och möjligheter! Leva Livet skulle jag rekommendera om du spelar som jag, det finns många roliga detaljer till varje åldersstaduim. :) Sen som #2 sa så är kvällsnöjen ett väldigt brett EP med mycket nya kläder och föremål.

Heå
2014-08-11 13:34
#4

Destination världen är en av mina stora favoriter! Man kan resa till Kina, Egypten och Frankrike!

Mvh Hanna.

Carry-Rocksalt
2014-08-16 15:20
#5

Hade du inte redan haft dem så skulle jag ha rekommenderat just Husdjur och Övernaturligt, som är mina favoriter. Men jag ska i alla fall köpa Kvällsnöjen, eftersom jag tycker att man får med väldigt mycket i de flesta kategorier, så det kanske vore något? :)

Ikajo
2014-08-16 18:08
#6

Jag rekommenderar Arbetsliv, det är den expansion jag är gladast för att jag köpte. Till och med Lazy Game Reviewer tycker att det är en riktigt bra expansion. Den tillför så otroligt mycket till spelet. Bara att du kan vara egen företagare är stort!

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
kokoskakan02
2014-08-16 18:38
#7

leva livet eller drömjobb, beroende på hur du jobbar.

fia1116
2014-08-18 12:01
#8

#6 du pratar om ts2 nu eller hur? Jag tänkte så att det inte blir några missförstånd!

Ikajo
2014-08-18 12:27
#9

#8 Jag menade Drömjobb men blandade ihop det lite grann. Det är fortfarande TS3 jag menar. På engelska heter expansionen Ambitions.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

[SimsFreakEmilia]1
2014-08-18 17:59
#10

#6 #7 Hon hade ju redan drömjobb 😉

Ikajo
2014-08-18 18:28
#11

#10 Det missade jag faktiskt…

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

fia1116
2014-08-19 09:15
#12

#9 Ah, då förstår jag :)

#10 Tur att någon är vaken!

Upp till toppen
Annons: