Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 1105 ggr
Svado
2014-05-22 00:34

Bli en enhörning

Okej min sim vill bli en enhörning. HUR gör man? :O

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

Annons:
botakt
2014-05-22 00:42
#1

Man kan inte bli en enhörning. Däremot kan man bli vän med en och senare adoptera den.

Svado
2014-05-22 00:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Eftersom spelet säger att min sim vill bli det, måste det ju gå på något vis?

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

botakt
2014-05-22 00:53
#3

Hm…. Mitchikia! Hjälp! Hon är proffs på sånt här :o

Mitchika
2014-05-22 01:03
#4

Jag blev tvungen att kolla upp det och det jag hittade var att det är en bugg, ett fel i kodningen mellan Övernaturligt och Husdjur. Simmarna ska kunna önska sig att bli ett övernaturligt väsen (så som vampyr, älva, varulv, etc), men denna önskning har ingen begränsning för vilka övernaturliga väsen som kan dyka upp. 

Enhörning är exklusivt för hästar, men räknas som ett övernaturligt väsen. Eftersom önskningen att bli ett övernaturligt väsen för simmar inte har en begränsning/ett filter för vilka övernaturliga tillstånd som kan dyka upp så kan alternativet att vilja bli en enhörning dyka upp på en sim, oftast efter att simmen har blivit vän eller interagerat med en enhörning på något sätt. 

Ytterligare en av The Sims 3s många buggar. Så tyvärr går det inte att förvandla en sim till en enhörning, inte ens med modshjälp vad jag förstår. Det är en bugg och den önskan går tråkigt nog inte att uppfylla. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lia
2014-05-22 01:04
#5

Min vampyr ville förvandla 20 simmar till varulvar, kanske felöversättning? Fast det låter lite ologiskt… För vad kan det vara annars än enhörning? 🤔

Upp till toppen
Annons: