Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 2049 ggr
[SimsFreakEmilia]1
5/24/14, 8:20 PM

Ny Legacy McCullen

Jag ska skriva hela mitt legacy på en blogg istället, så blir det inte så rörigt! Jag kommer att ha fullt upp med att skriva över allt som redan har hänt osv…

Från och med nu så kommer jag att skriva vad som händer i familjen McCullen här!

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
5/24/14, 10:16 PM
#1

Nu är dem två första kapiteln uppe.

Från Isla Paradiso till Appaloosa Plains

Dem första dagarna

[SimsFreakEmilia]1
5/24/14, 11:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nu är det tredje kapitlet uppe.

Vi blir fler och fler

[SimsFreakEmilia]1
5/24/14, 11:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nu är det fjärde kapitelt oxå uppe.

Förluster och giftemål

[SimsFreakEmilia]1
5/24/14, 11:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Nu har femte kapitlet kommit.

Flytten

[SimsFreakEmilia]1
5/25/14, 12:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu har även det sjätte kapitlet kommit.

Förändringar

[SimsFreakEmilia]1
5/25/14, 12:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nu finns oxå sjunde kapitlet! 

Småbarn, tonårshumör och kampsport 

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
5/25/14, 1:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nu kan du även läsa det åttonde kapitlet!

Idrottsakademi & TUT TUT! Körkort & kärlek!

[SimsFreakEmilia]1
5/25/14, 9:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Nu är nionde kapitlet uppe det med! 

Äntligen sommar

[SimsFreakEmilia]1
5/25/14, 9:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Nu har även det tionde kapitlet kommit ut!

Hemkomst

[SimsFreakEmilia]1
5/25/14, 10:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Nu kom även det elfte kapitlet!

Att bli 65…

[SimsFreakEmilia]1
5/27/14, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Alldeles nyss kom tolfte kapitlet!

Höjden av lycka!

XmystiqueX
6/1/14, 5:41 PM
#12

Följer!🤪

[SimsFreakEmilia]1
6/7/14, 11:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Nu har jag äntligen skrivit ihop kapitel 13!

Farväl och grattis!

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
6/12/14, 10:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Ursäkta för dålig uppdatering! Men det är väldigt mycket som ska fixas nu när jag slutar 6:an och ska börja på ny skola osv! 

Här är iaf det 14:e kapitlet!

2.3 Bröllopsklockorna ringer

[SimsFreakEmilia]1
6/25/14, 11:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Här är 15:e kapitlet. Ursäkta för min urusla uppdatering! 

2.4 Tillskott

[SimsFreakEmilia]1
7/11/14, 1:29 AM
#16

Ursäkta för att jag har varit lite oaktiv! Först har jag varit i Stockholm och nu är min mentala hälsa inte riktigt på topp, eller vad man ska säga. Orkar därför bara med att sitta vid datorn korta stunder men många och långa pauser emellan. Ledsen

[SimsFreakEmilia]1
7/15/14, 4:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Nu är jag äntligen klar med kapitel 16! 😉

2.5 VINGAR!?

[SimsFreakEmilia]1
7/19/14, 2:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Kapitel 2.6 klart!

Nu kommer Kapitlen bara att heta nummer och inte namn!

[SimsFreakEmilia]1
7/19/14, 11:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Kapitel 2.7 klart! 

Nu börjar det hända grejor, och det går undan. För dem som inte kopplat det så är Beatrice ungefär lika gammal som Alex och Kristoff! Fattar du inte, "Vadå Alex och Kristoff!? Vem är dem!?" så har du inte läst Hannas blogg!

[SimsFreakEmilia]1
7/27/14, 12:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Kapitel 2.8

Se upp för Beatrice!!

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
8/1/14, 12:55 AM
#21

UUUUURG! Blir så galen! Hade spelat i FYRA TIMMAR, och tyvärr glömt att spara. Hade uppnåt grejor som blir slumpmässigt, det är typ 1 på 50! Kan dock inte avslöja vad det är eftersom det förstör spänningen. Sen skulle jag kolla varför inte dagar kvar till åldersövergång ändras. Då råkar jag trycka fel och trycker på huvudmeny. Då kommer det upp "vill du spara?". Jag tänker ja, självklart. Musen är då på nej och jag nyser, OCH RÅKAR TRYCKA IN MUSEN OCH DET BLIR NEJ! FYRA TIMMAR i toaletten! Blir knäpp! 😡

[SimsFreakEmilia]1
8/2/14, 11:06 AM
#22

Det kommer kanske ett till kapitel idag eller imorgon! 😃

MsSofieG
8/2/14, 11:59 AM
#23

Härligt :)

[SimsFreakEmilia]1
8/2/14, 1:00 PM
#24

#23 Ja, men jag börjar tvivla på att det är någon mer än du och kanske en till som läser…😢

00eme05
8/2/14, 5:41 PM
#25

Jag läser (glöm inte att folk bokmärker också) 👍

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[SimsFreakEmilia]1
8/2/14, 6:18 PM
#26

#25 Jo, det är klart. Men om jag t.ex. vad tycker ni hittills? Inte en kotte som svarar. Lite synd. Startade en ny tråd för att kolla hur många som egentligen läser. Än så länge har ingen sagt ett pip där. Skriv gärna där om ni läser. Just nu skulle jag oxå behöva lite motivation… Just nu har jag oxå problem med att simmarnas åldring är avstängd och går inte att sätta på. Det är bara grått på det och jag fattar inte vad som är fel 🤦‍♂️

00eme05
8/2/14, 9:55 PM
#27

#26 bild kanske hade hjälpt? :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
8/3/14, 1:11 AM
#28

#27 Av någon anledning funkar det inte att lägga bilder. Men om då går in i ditt spel och kryssar av rutan aktivera åldrande. Då blir det grått över mätarna under som visar hur länge simmen lever i var ålder. Så ser det ut, fast på aktivera åldrande är det oxå grått. När jag spelar står det samma "# dagar till åldersövergång" hela tiden, dag efter dag.

[SimsFreakEmilia]1
8/5/14, 10:52 AM
#29

Efter att ha installerat nya expansions som jag precis fått så funkar det igen, mer kommer snart!

[SimsFreakEmilia]1
8/7/14, 1:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Kapitel 19

Nu är åter igen ett till kapitel klart. Tycker ni att det går för snabbt, för långsamt eller lagom fort?

Och Beatrice, sluta tjata för guds skull!

[SimsFreakEmilia]1
8/7/14, 2:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Kapitel 20 

Kapitlen blev ganska så kort efter varandra. Jag har spelat mycket idag och det blev för långt för ett kapitel.

[SimsFreakEmilia]1
8/7/14, 5:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Här är en uppdatering av släktträdet! Vill du ha mer koll på släktträdet och mer information om alla, klicka här!

[SimsFreakEmilia]1
8/18/14, 6:10 PM
#33

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har precis börjat på ny skola och så ville jag uppdatera lite mer på Legacy Furahi nu när den är helt ny så att jag kommer någonstans med den. Det kommer antagligen ett till kapitel här någon gång under denna veckan.  Håll ut och ha tålamod! 😉

LottaV
8/25/14, 6:26 PM
#34

Älskar båda bärettelserna

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
8/25/14, 6:45 PM
#35

#34 Vad kul att du gillar dem! En till del av Furahi kommer ut idag och det kommer nog ett till kapitel på Mccullen innan helgen! 😉

[SimsFreakEmilia]1
8/25/14, 8:54 PM
#36

Jag har skaffat ett nytt konto här på iFokus, nu heter jag emiliaolsson . Jag kommer i fortsättningen att uppdatera med det här. Men då vet ni att det är jag och inte någon annan random person som fortsätter på min historia. Kommer ha samma profilbild, i början iaf, bytar kanske sen. Bloggen kommer fortfarande funka som vanligt, det är bara här på iFokus som det är annorlunda! Skrattar

LottaV
9/11/14, 4:53 PM
#37

Är det inte dax snart

Ett gott skratt förlänger livet

emiliaolsson
9/20/14, 9:45 PM
#38

#37 Jo, det var dags för länge sen. Men just nu har jag haft kaos i mitt liv men nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och håller på att skriva på nästa del 🙂

emiliaolsson
9/21/14, 11:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#39

Kapitel 21

Beatrice besöker den vackra Twinbrook trädgården. Men under hela hennes besök där känner hon sig iakttagen…? Läs kapitel 21 så får du veta vad eller vem som får Beatrice att känna sig iakttagen. Och vad som händer under Eights besök hos Wei! 😉

emiliaolsson
9/21/14, 12:10 PM
#40

Jag vill bara informera om att senare idag åker vi upp till Ullared och sover där en natt och tillbringar måndagen på Ullared. Jag vet inte om jag kommer kunna ta med datorn, hur mycket tid jag kommer ha till att sitta med den och om vi har internet. Mamma har en internetsticka som jag kanske får ta med. Sen ska jag ju släpa upp datorn också. Och jag kan inte använda datorn när vi är på Ullared, men kanske ikväll när vi är i stugan som vi hyr. Vi får se helt enkelt. Annars får ni överleva tills senare. Jag har ju bågskytte på tisdag och torsdag så då hinner jag inte spela eller skriva så mycket. Sen har jag ju ett eget liv utanför sims, men vänner, familj och pojkvännen. Men jag hoppas kunna ta med datorn till Ullared och kanske hinna spela eller skriva lite ikväll. Jag kan också meddela att besökarsiffrorna närmar sig 1000 och då har jag en liten överraskning!! Det är kanske inte världens mega överraskning, men det är iaf något. 

Pust var långt detta blev! Hoppas att ni har ork att läsa det och att ni överlever att jag är borta ett tag! Eight och Beatrice hälsar så varmt och Sophie och Benjamin hälsar fram himmeln. 🙂

emiliaolsson
9/25/14, 4:13 PM
#41

Nu har bloggen fått 1000 sidvisningar! Partajar

Jag hade ju lovat er en liten överraskning när den fått 1000, så här är den!

NI får skapa en sim som får se ut hur som helst, men vilka egenskaper som helst! Den ska jag sen få in i historien under dem kommande generationerna. Så dem kan komma in på allt från generation 2-10! Simmen får lov att vara vilken kön som helst i vilken ålder som helst. Skriv gärna en historia om er sim också. Jag måste kunna ladda ner simmen till mitt spel! Detta avslutas 23:59 den 25 Oktober!

Viktigt att tänka på:

- Vilket kön och ålder som helst

- Vilka egenskaper som helst

- Med eller utan CC kvittar

- Den får se ut hur som helst

- En historia om simmen vill jag också ha

- Jag ska kunna ladda ner den

- Den ska vara hyfsat verklighetstrogen

Expansionspacket och prylpacket som jag har:

Övernaturligt

Husdjur

Årstider

Sovrum & badrum

Universitetsliv

Kvällsnöjen

Semesterparadis

Destination världen

Leva livet

Stadsliv

Drömjobb

En bild av simmen, en länk till nedladdning, information och historia om simmen ska postas här på tråden. När alla bidrag är insamlade den 25 Oktober röstar ni om vilka fem simmar som ska in i historien under generation 2-10. 

Det ska bli intressant att se era simmar och familjen Mccullen väntar spänt på vilka nya simmar de ska få möta! 😉

Annons:
emiliaolsson
10/17/14, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#42

Del 22 

Ojojoj! Vem är det Eight bråkar med?? 🤔

emiliaolsson
10/17/14, 2:03 PM
#43

Då det tyvärr inte kommit in några simmar av er så skjuter jag upp datumet till den 10 November. Lite synd faktiskt. Familjen McCullen som var så spända på att få träffa nya simmar! 😕

emiliaolsson
11/26/14, 9:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#44

Nu är det ett tag sen jag uppdaterat här men jag har spelat en hel del! Hela denna eftermiddagen lade jag på att skriva och blev mycket nöjd!

Och nu, det här med att skapa simmar till historien! Jag fick en "snilleblixt" (nästan lite idiotiskt att jag inte kommit på detta innan!🤪)! Ni får helt enkelt skicka in simmar tills det att legacy McCullen är slut, alltså till vi nått generation 10 eller om blodslinjen tar slut! 

Kapitel 23

LottaV
11/26/14, 10:02 PM
#45

Åh! Spännande

Ett gott skratt förlänger livet

emiliaolsson
11/29/14, 9:33 AM
#46

#45 Håller med! Du får se i nästa kapitel! 😃

Upp till toppen
Annons: