Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 1488 ggr
[Smultronet Ella]
2014-05-24 20:53

Hur får jag tag i speciell hundras?

Om jag har en sim, och när jag spelat ett tag med den vill skapa en uppfödning av t. ex schäfer, så kan jag bara trycka "Adoptera husjdur" men där finns nästan bara blandraser! Jag har the sims 3 husdjur. Kan man köpa från nån slags uppföader eller måste man vänta tills nya hundar kommer in?

Annons:
Misarn
2014-05-24 20:58
#1

Du kan annars göra dina ex. Schäfer hundar i "skapa sim" och sen flytta in den familjen (måste ha en sim i hushållet) och sen dela upp hushåll och flytta ut de. Oönskade simen :-)

[Smultronet Ella]
2014-05-24 21:09
#2

Va hur? Kan jag se min ena familj från min andra familj? Liksom så att det huset inte går att köpa pga att en av mina andra familjer redan bor där?

Svado
2014-05-24 23:39
#3

Nej du måste inte ha någon sim i hushållet för att skapa en hund o flytta in med.

Gå in i skapa en sim, gör din hund precis som du vill ha, sedan trycker du på färdig, hunden kommer då att hamna i listan bland simmar du kan välja att flytta in i staden.

När du väl är här, så väljer du hunden o sedan väljer du ditt hushåll och tryck "slå ihop".

Då kommer hunden att komma in i ditt hushåll :)

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

[Smultronet Ella]
2014-05-25 00:23
#4

Tack för svaren :)

Michi
2014-05-25 08:16
#5

Eller så kan du adoptera en blandras, fuska testingcheatsenabled true, hålla in shift och klicka på hunden och välja "ändra i skapa en sim" :)

Upp till toppen
Annons: