Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 844 ggr
nelleeh
5/27/14, 6:47 PM

Ny dator!!!!

Jag vill bra skriva av mig hur himla glad jag är över min nya dator jag fick i födelsedags present! Inte nog med att den faktiskt klarar av sims tillskillnad mot mina två tidigare, när jag installerade den försvann allt jag laddat ner från Exchange. Det låter kanske inte så bra men jag har haft dom där jäkla buggade skorna i mitt spel så länge utan att det har varit möjligt att ta bort dom att jag nästan började sväva på moln. Det var klart värt att förlora dom andra sakerna i utbyte mot att både skorna och den där dumma tröjan som är till tonårs tjejer men går att ha på bebisar vilket får dom att se ut som monster och ger mig hjärtattacker… Om du inte vet vilka skor jag menar så är det dom där dumma stövlarna som är nästan likadana som dom som redan finns i spelet fast med ett litet hack på dom. Jag har fått men för livet när jag såg min gamla gubbe i dom extremt kvinnliga skorna.

Annons:
Aniara14
5/28/14, 12:34 AM
#1

Vad är det för en dator du har fått då? Kan du inte lägga ut en länk till den här, så vi får se vilken det är. Det kan ju vara bra också för dom som tänker köpa en ny själva, ifall dom får ett tips på en som funkar att spela Sims 3 på.

Detta var roligt, ha ha!SkrattarSkrattar
"Jag har fått men för livet när jag såg min gamla gubbe i dom extremt kvinnliga skorna."

An ounce of prevention is worth a pound of cure

nathaliejill
5/28/14, 9:04 AM
#2

Åh! Vet precis vilka skor du menar! Jag fattade inteVad som hände när mina tvillingar plötsligt såg ut som värsta gorillorna!

nelleeh
5/28/14, 2:51 PM
#3

#1 Tyvärr suger jag på datorer men det är nån typ av ASUS…

Upp till toppen
Annons: