16. The Sims Medeltiden

TS Medeltiden - favorituppdrag?

2014-05-31 20:15 #0 av: [postmortum91]

Jag tänkte vi kunde dela med oss av roliga uppdrag i The sims Medeltiden, ta även med om ni har expansioner pirater och Adel. 
Sedan har jag en fråga: Vilka uppdrag är sådana uppdrag så att man får byta ut den dåliga egenskapen mot en bra?

Mitt favorituppdrag:
Bröllop - en hjältesim ska gifta sig, antingen i smyg, ha en hemlig älskade eller fixa ett stort bröllop.

-Postnatal

Anmäl
2014-05-31 22:34 #1 av: FemFem

Ett uppdrag där man kan byta ut den bedrövliga bristen är Legendariska fontänen, tror jag det hette. Cool Sen finns det ju fler uppdrag när man kan det men har glömt. x)

Själv gillar jag uppdraget Kärleksdoktorn där läkaren ska lösa simmars kärleksproblem! Hjärta

Anmäl
2014-05-31 22:37 #2 av: DiamondIce

Mitt favorituppdrag är det där man får döda monarken Skrattar *ond*

Anmäl
2014-06-01 17:08 #3 av: Potatisen

Mitt favorituppdrag är också bröllop.

Anmäl
2014-06-01 23:14 #4 av: nelleeh

Ett uppdrag där man får byta den onda egenskap mot en bra är den där smeden sak klara 7 konster ( Jag minns inte vad uppdraget hette.) men bara om man i slutet väljer att smida en medaljong istället för en hammare.

Anmäl
2014-06-06 12:23 #5 av: FemFem

Invasion! är ett annat uppdrag där man kan byta ut den bedrövliga bristen! Tummen upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.