Annons:
Etikettfusk
Läst 1909 ggr
Tanjis
2014-06-01 12:09

Bli kompis med alla

Finns det något fusk sp man blir komois med en sim med en gång. Det är ju så jobbigt att bli kompis med nya simmar "manuellt"

Annons:
Nelley
2014-06-01 13:10
#1

Ja testingcheatsenabled true tror jag det var och sen dra bara upp vänskapsmätare:) ..(har inte använt fuskpå skitlänge så mitt minne är lite halvdant)

[xMondSy]
2014-06-01 14:46
#2

"Testingcheatenabled true" Höger klickar du på brevlådan på tomten så ska ett alternativ komma upp "få mig att känna alla" tror jag det står. Och då blir du lätt vän med alla i kvarteret, gamla som unga och även övernaturliga varelser. Kanske att du måste hålla inne shift med map du trycker på brevlådan, jag minns nämligen inte :-)

Nelley
2014-06-01 14:50
#3

#2 fast alla är ju skitjobbigt att vara kompis med:P jag gjorde det en gång och det typ laggade bara och man hittade aldrig den man letade efter.

Tanjis
2014-06-01 17:16
#4

så man trycker alltså shift ctrl c och sen högerklickar man på brevlådan och då ska det komma upp "få mig att känna alla"

Tanjis
2014-06-01 17:50
#5

Sen att man skriver det där testingcheat and bleed grejen

[Lupse]
2014-06-01 18:57
#6

#5 nej, du måste först skriva in "Testingcheatenabled true", och sedan högerklicka :)

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
2014-06-01 19:24
#7

#5 Du trycker på Shift + Ctrl + C. Då får du upp en blå ruta längst upp. Där skriver du "Testingcheastenabled true". Den håller du inne Shift och trycker på brevlådan. Då står det typ "få mig att känna alla" om man klickar där så är man bekant med alla man inte kände innan och sedan får man dra upp deras vänskap till vän/god vän/bästa vän, beroende på vad man vill.

Men det tar tid och blir väldigt laggigt. Jag skulle inte rekommendera dig att lära känna alla. Om du t.ex. vill bjuda hem en speciell person tar det evigheter att hitta den bland alla dina vänner. Och spelet börjar för övrigt att lagga en hel del. Det är var jag tycker.

Upp till toppen
Annons: