Annons:
Etikettövrigt
Läst 1709 ggr
Squidon
2014-06-06 16:15

Gul bebis?

Nyss när jag spelade på min legacy så skulle min kvinnliga arvinge föda sin bebis. Allt gick som det skulle tills hon kom ut från sjukhuset med bebisen (Som fick det vackra namnet Errol, förresten) Bebisen är tydligen GUL. Inte gulaktig, utan maskrosgul. Någon annan som har varit med om det och har någon teori om vad tusan som kan ha hänt?

Annons:
[SimsFreakEmilia]1
2014-06-06 16:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Om man har några buggkläder kan babyn få en t.ex. gul buggtröja och då kan hela eller halva babyn bli gul. Det har hänt mig, fast jag har fått andra färger. Jag har fått både hela och halva kroppen. Det försvinner när dem växer upp. Om småbarnet då har buggkläder är det bara att byta med en garderob. Om det inte beror på buggkläder så vet jag inte, jag hade en brunhårig sim med turkosa slingor och en rödbrunhårig sim och barnen blev blonda… Ibland saknar sims logik….. 🤔

Namiko
2014-06-06 17:42
#2

Det förekommer mutationer hos simmarna, det är min förklaring till det iaf. Jag har nämligen koll på hela släkten från generation 1 i min legacy, ändå har arvingen i generation 6 en hårfärg som aldrig funnits med i släkten tidigare. Hans 7 syskon har 2 andra hårfärger, deras mammas/mormors eller deras morfars, ingen fick pappans hårfärg :P

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SimsFreakEmilia]1
2014-06-07 11:12
#3

#2 Barnen på mitt exempel är generation 2. Mamman har jag skapat och pappan har spelet gjort. Ingen av föräldrarna har därför några andra syskon, föräldrar mm. Sims är väldigt förvirrande ibland! :-)

Upp till toppen
Annons: