Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1511 ggr
Simssis
6/14/14, 11:23 AM

Golvplatta sitter fast, Sims 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag kan inte ta bort en bit golv från min legacy familj. Jag har försökt med alla möjlig sätt, moveobjects, släggan etc men inget verkar funka. Igår upptäckte jag att ett spöke till en av mina hundar stod på golvplattan så jag tänkte att då är säkert den i vägen så  Jag lyfte ner hunden därifrån men kunde iaf inte ta bort golvet. Jag byggde  till och med fler golv bredvid och en trappa ner satt spöket kunde gå ner därifrån själv men inte hjälpte det inte. Så nu undrar jag…någon som vet hur jag kan få bort golvplattan? :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

Annons:
KastKatt
6/14/14, 4:56 PM
#1

Har du testat:

testingcheatsenabled true

sen hålla in shift (eller är det ctrl?) och trycka på golvrutan och radera den?

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Simssis
6/14/14, 7:11 PM
#2

Jag testade precis det men det funkade tyvärr inte. :/ Testade även med constrainfloorelevation men det funkade inte heller :(

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

adan 34
6/14/14, 7:57 PM
#3

kanske kan du spara tomten simarna och hunden och flytta till en annan tomt funkar det inte kan du stänga av utan att avsluta eller börja om på ena annan fil

Simssis
6/14/14, 10:07 PM
#4

Jag tackar för era tips och hjälp men jag fick bort den till slut. :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

SimsBrooke
6/14/14, 10:16 PM
#5

#4 hur gjorde du? Jag har haft samma problem i en gammal legacy

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Simssis
6/15/14, 7:35 PM
#6

Jag laddade ner en sak som heter stuck object remover som man placerar på golvet som sitter fast och sen "brinner" det som gör att  du inte kan ta bort golvet upp, som i mitt fall var spökhunden, så sedan kunde jag ta bort golvplattan som vanligt med släggan.  :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

Annons:
Upp till toppen
Annons: