Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 1138 ggr
Idlil
6/16/14, 7:25 PM

få in nedladdningar i spelet?

Hej, nu under en längre period har jag försökt att få in de nedladdade sakerna in i spelet. jag har laddat ner på The sims3 hemsida. men jag får aldrig in de… Hur gör jag? och hur gör jag om jag vill ha pose player?

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

Annons:
kokoskakan02
6/18/14, 11:09 AM
#1

att få in saker man laddat ner från store, exchange är relativt lätt, när du tryckt på ladda ner knappen får du upp en ruta där det står lite saker, jag kommer inte riktigt ihåg så du får läsa själv, sen öppnar du Sims, utan att trycka på play knappen utan på en av knapparna nedanför, den näst översta har jag för mig. Då borde saken/sakerna du laddat ner finnas där. Tryck på de igen och sen på ladda ner längst ner på sidan. Då laddar den ett tag och när de är färdigt kan du kolla under nedladdningar att den verkligen finns i spelet. Pose player är en annan filtyp, package, och det är lite krångligare att ladda ner, jag föreslår att du läser allt om Sims guider om pose player och att ladda ner package filer, därifrån lärde jag mig det. Hoppas det hjälpte och att du förstod mina extremt krångliga förklaringar med har inte tillgång till en dator så att jag kan titta.

Idlil
6/18/14, 4:50 PM
#2

Jo, men jag laddar ner dock så kommer det ändå inte in i spelet… 🤔

Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits Hjärta

kokoskakan02
6/18/14, 6:22 PM
#3

Ok, då vet jag inte

Upp till toppen
Annons: