Annons:
Etikettövrigt
Läst 1091 ggr
00eme05
2014-06-17 21:26

Tappat simslust =(

Jag har tappat simslusten… Vet att den för eller senare kommer tillbaka men… Jag vill att den ska komma tillbaka nu! Några nya ideér på roliga simsgrejer att göra? =)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Javix
2014-06-17 21:44
#1

Jag har också tappat min simslust :( speciellt pga att jag inte har någon vettig dator att spela på.. du kanske kan kolla in lite simsbloggar?


Jagebest
2014-06-17 21:49
#2

Testa RLC! Superkul och allt blir framlottat så det kan bli mycket annorlunda från det man brukar spela :)

[Lupse]
2014-06-17 22:21
#3

#2, håller med! Jättekul att spela RLC när man tappat lusten men vill spela ändå :)

00eme05
2014-06-17 22:24
#4

Vad är RLC?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Lupse]
2014-06-17 22:37
Jojjoonn
2014-06-17 23:13
#6

Jag brukar vänta ett tag så att simslusten dyker upp igen och då blir det mycket roligare att spela :)

Annons:
kokoskakan02
2014-06-18 19:23
#7

Jag brukar göra om saker jag gjorde för ett tag sedan, tex gick jag för några vecor sedan in på den första världen jag skapade (simarna hadde nästan svultit ihjäl eftersom jag inte viste att man behövde en trappa om man hadde en grund) jag var då tex jättenöjd med deras hus och trodde fram tills att jag gick in på de att det faktist var det… Jag behöver inte säja något mer va?? Iallafall, jag gjorde om simmarna helt och hållet och rev hela huset och byggde ett nytt. Sen började familje. Browns nystart. Sysselsatte mig några dagar och sen var simslusten tillbaka igen. Men eftersom jag är en sån jävel som ska spara på allt eftersom "det är så finna minnen" var jag ju självklart tvungen att spara en gamal kopia utan att ha gjort något :)

Sims3linnea
2014-06-18 20:42
#8

Brukar också tappa simslusten men jag slutar spela ett tag tills jag kommer på idéer och börjar spela. När jag brukar känna att jag inte har lust med sims och inte har spelat på ett tag brukar jag starta spelet och då kommer lusten tillbaka.

Om du har en massa spel som du inte har utforskat så mycket på kan du göra det, skapa simmar som är tvärtemot än vad du brukar ha t.ex. egenskaper du inte använder, klädstil, hår och hudfärg med mera, du kan göra filmer av sims. Det finns en massa saker som man inte har gjort som kan göra det mycket roligare. 🙂

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Jamie+Engla
2014-06-19 14:03
#9

Min simlust är helt borta just nu. Min dator är så kass att de inte är roligt att spela på den… Hoppas lusten kommer tillbaka snart

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: